Huomasin että väljyyttä löytyy siitä rungosta jossa tuo säätö on, kun kahva on kuskia päin käännettynä mutta korjaantuu vähän siis kun lukitsee kahvan alas.
Lisäksi siitä kohtaa löytyy suuri väljyys mistä tuo rattiakseli menee läpi(virtalukon runko-osa?). Katsoin että alapuolella on jokin pieni kierre tuohon kohtaan, että ihankuin siinä olisi ollut jokin pultti? Kiersin siihen siis 8mm kannalla olevan pultin ja ratti ei tämän jälkeen heilunut enään yhtään, mutta ei tietenkään pysty enään rattia kääntämään ilman että jumittuu.
Alusmuovin sain irti, mutta ylämuovia en saa millään ratin ja kojetaulun välistä pois että olisi päässyt kiertämään sitä kuuluisaa 17mm kannallaolevaa mutteria/pulttia
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)