SRS koodi 77580 -93 cs
SRS koodi 77580 -93 cs
Tuo ollut 2 kertaa palamassa ja turvavyönkiristin /törmäystyyny oikosulku koodi ilmeisesti.
Onko jollain tuota pukannut ja mistähän kannattas alkaa syytä kattella? Mulla airbag on vain ratissa ja vastus hanskalokerossa.
Tuo tuli sen ensimmäisen vasemman etulokarin sivumällin (pyörän ja oven välin runnoin tolppaan) jälkeen, nollauksen jälkeen pari kk pelitti jäi taas palamaan.
Kolautettu toisenkin kerran saman etuloksun aivan etukulmasta, tosin srs-valokin oli jo palamassa.
Eilen nollattu ja tänään ok sammui tarkistuksen jälkeen kuten pitääkin.
Onko jollain tuota pukannut ja mistähän kannattas alkaa syytä kattella? Mulla airbag on vain ratissa ja vastus hanskalokerossa.
Tuo tuli sen ensimmäisen vasemman etulokarin sivumällin (pyörän ja oven välin runnoin tolppaan) jälkeen, nollauksen jälkeen pari kk pelitti jäi taas palamaan.
Kolautettu toisenkin kerran saman etuloksun aivan etukulmasta, tosin srs-valokin oli jo palamassa.
Eilen nollattu ja tänään ok sammui tarkistuksen jälkeen kuten pitääkin.
Viimeksi muokannut Kupari, To Maalis 12, 2015 22:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Re: SRS koodi 77580 -93 cs
Oliko tässä ne murkulat niissä etuloksuisssa?
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
Joskus useampikin samaan aikaan.
Re: SRS koodi 77580 -93 cs
On tunnistimet loksuissa. Ne ilmeisesti antas kuitenkin eri koodin
Vyö oli kiinni mut tempas sivuttain ensimmäisen kerran niin nopean stopin et ovenlasin sisäyläkarmiin kehykseen¨päästäni jäi lommo.
Vyö oli kiinni mut tempas sivuttain ensimmäisen kerran niin nopean stopin et ovenlasin sisäyläkarmiin kehykseen¨päästäni jäi lommo.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Re: SRS koodi 77580 -93 cs

Muistaakseni ne lokarin murkulat pystyi mittaamaan. Nyt vaan ei ole sitä korjauskirjaa tässä tabletilla.
Yritän etsiä sen koneelta lähipäivinä, jos joku viisaampi ei ehdi ensin.
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
Joskus useampikin samaan aikaan.
Re: SRS koodi 77580 -93 cs
Selvennykseksi vielä että airbag ei siis ole kuitenkaan lauennut, tuo valo- ja sama 77580 koodi tullut tuon jälkeen kaksi kertaa.
Tunnistimen alue on täysin ehjä ja piuhat napakasti kiinni ja liitinkin hyvä.
Ymmärtääkseni tunnistimet, lokeron vastus, airbag spuraali ja matala jännite tulis joku täsmäkoodi.
Tunnistimen alue on täysin ehjä ja piuhat napakasti kiinni ja liitinkin hyvä.
Ymmärtääkseni tunnistimet, lokeron vastus, airbag spuraali ja matala jännite tulis joku täsmäkoodi.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Re: SRS koodi 77580 -93 cs
Ole sitten varovainen jos rupeat mittailemaan. Ennen mitään mittailuja ja kokeiluja pitää ottaa akun miinuskenkä irti. Ja avaimet kauas virtalukosta.
http://www.saabsportclub.com/site/ssc_t ... 85-94-.pdf
(Parlez-vous français?)
77580 on tämän korjauskirjan mukaan tilapäinen vika. Ja sen voi aiheuttaa seuraavat oikosulut:
-sytytin 1 (kuljettajan tyyny) liittimen oikosulku +:aan
-sytytin 2 (vyönkiristin vasen) liittimen oikosulku +:aan
-sytytin 3 (vyönkiristin oikea) liittimen oikosulku +:aan
-sytytin 4 (matkustajan tyyny, tässä sen vastus) liittimen oikosulku +:aan
-FS1 (vasen etuanturi) liittimen oikosulku +:aan
-FS2 (oikea etuanturi) liittimen oikosulku +:aan.
Mittailut omalla vastuulla.
http://www.saabsportclub.com/site/ssc_t ... 85-94-.pdf
(Parlez-vous français?)
77580 on tämän korjauskirjan mukaan tilapäinen vika. Ja sen voi aiheuttaa seuraavat oikosulut:
-sytytin 1 (kuljettajan tyyny) liittimen oikosulku +:aan
-sytytin 2 (vyönkiristin vasen) liittimen oikosulku +:aan
-sytytin 3 (vyönkiristin oikea) liittimen oikosulku +:aan
-sytytin 4 (matkustajan tyyny, tässä sen vastus) liittimen oikosulku +:aan
-FS1 (vasen etuanturi) liittimen oikosulku +:aan
-FS2 (oikea etuanturi) liittimen oikosulku +:aan.
Mittailut omalla vastuulla.
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
Joskus useampikin samaan aikaan.
Re: SRS koodi 77580 -93 cs
Jos vika on tilapäinen, on korjauskirjan mukaan vika yleensä liittimissä. Tai sitten joutuu pelaamaan vikalottoa vaihtamalla yksi osa kerrallaan. Käsketään odottamaan 10 minuuttia, jotta nähdään tuleeko tilapäinen vika takaisin.
Jos vika ei löydy, niin pysyvä vika 67580 (sama vika eli oikosulku plussan kanssa) etsitään sivun 110 mukaan.
-käsketään ottamaan akun miinuskenkä irti
-airbagin liitin irti
-vyönkiristimien liittimet irti
-irroitetaan etutunnistimien liittimet
-jos apukuskilla on airbag, niin senkin liitin irti.
Mittaillut omalla vastuulla. Kannattaa lukea tuo ohje kokonaan, jos tuntuu ettei ole täysin varma mitä on tekemässä, niin älä tee. En ota vastuuta käännöksestä enkä mistään
Jos vika ei löydy, niin pysyvä vika 67580 (sama vika eli oikosulku plussan kanssa) etsitään sivun 110 mukaan.
-käsketään ottamaan akun miinuskenkä irti
-airbagin liitin irti
-vyönkiristimien liittimet irti
-irroitetaan etutunnistimien liittimet
-jos apukuskilla on airbag, niin senkin liitin irti.
Mittaillut omalla vastuulla. Kannattaa lukea tuo ohje kokonaan, jos tuntuu ettei ole täysin varma mitä on tekemässä, niin älä tee. En ota vastuuta käännöksestä enkä mistään

Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
Joskus useampikin samaan aikaan.
Re: SRS koodi 77580 -93 cs
Suuri Kiitos
teesalama
Mulla aina ollut 13 pe onnenpäivä ja sama näköjään jatkuu kun näin nopiaan annoit etsintään apuja.
Meni viimeksi noin 2kk että srs syttyi uudestaan. Saan ma-to välillä puslien, nivelten, ahdin +ic vaihdon ja peltien rempan alta pois niin perehtyy kunnolla tuohon oikosulun etsintään pe-su.

Mulla aina ollut 13 pe onnenpäivä ja sama näköjään jatkuu kun näin nopiaan annoit etsintään apuja.
Meni viimeksi noin 2kk että srs syttyi uudestaan. Saan ma-to välillä puslien, nivelten, ahdin +ic vaihdon ja peltien rempan alta pois niin perehtyy kunnolla tuohon oikosulun etsintään pe-su.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7771
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Re: SRS koodi 77580 -93 cs
Kun mittailet niitä antureita,( pistokkeet irroitettuna ) älä ikinä mittaile autoon päin meneviä johtimia.
autosta pois päin olevia johtimia voi mittailla.
Varmaankin tiesit jo tämän.
autosta pois päin olevia johtimia voi mittailla.
Varmaankin tiesit jo tämän.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
Re: SRS koodi 77580 -93 cs
Joo tuon ulospäin menevät vain mitata tiesin lukemani (etsi haku) perusteella , mut muille lukijoilla tuo sun ohje hyvä olla kyllä mainittuna.
Kiitos
Kiitos

Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01