9000 Aero 2,0 ??
Tuossa skannattuna "tekniset tiedot"-sivu italian kielisestä tonnarin käyttöohjekirjasta.
Osta aina halvinta. Se tulee kalliiksi ja kallis on laadukasta.
#2222 Saab 9000 CSE 2.0T '96
Saab 9⁵ 2.3t '00
#2222 Saab 9000 CSE 2.0T '96
Saab 9⁵ 2.3t '00
Sellainen mauste vielä soppaan, että muistelisin ettei ainakaan Suomi-2.0t/150hv vm.-96:ssa ollut IC:tä ollenkaan. Saanko kannatusta?
9-5:een tultaessa se kylla oli vastaavassa pannussa alusta asti.
9-5:een tultaessa se kylla oli vastaavassa pannussa alusta asti.
Ajossa: 9-3 SC 2.0t BP M6 -08 (vaimon!) (ka), 9-5 SC Aero M5 -09 (ka), 9-3 Cab 2.0t SE M5 -00 (ka)
Harrasteet: 96 V4 L -77 (ek), Sonett III -71 (ka ja todellakin oe!)
Exät: 9000Aero -97 (ka), 9000ccT16DI -89 (kr)
Harrasteet: 96 V4 L -77 (ek), Sonett III -71 (ka ja todellakin oe!)
Exät: 9000Aero -97 (ka), 9000ccT16DI -89 (kr)
Tuota... onkos tämä nyt sitten ihan outo tapaus:Suomik kirjoitti:Korisarjahan oli myös -97 Jubilee-mallissa, mutta se oli aina pienpaineturbolla (Suomessa 2.0t, Saksassa myös 2,3t). Ainakin Suomessa myydyissä Jubileissa oli vakiona 8-spoke-vanteet. Myös Jubileen tunnistaa "lentokonelogo"-nahkapenkeistä, jotka siis erilaiset kuin Aerossa.
http://koti.phnet.fi/ht989ti/saab/jubilee01.jpg
Sukulaisen auto, jossa nuo "lentokonelogo" -penkit ja rekisteriotteessa 165 kW eli täyspaineturbo 2.3 koneella ja on Suomiauto. Vuosimalli on joko -97 tai -98. Vanteet taitaa olla SuperAerot. Onkos tuossa mikä korisarja?
Tuolla italiassa on 9000:reiden hinnat "kohdalla" , sääli että hakeminen on niin hankalaa jos meinaa ajamalla tuoda.
tässä yksi haku :
http://tinyurl.com/55lg6
tässä yksi haku :
http://tinyurl.com/55lg6
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Eiks toi 330Nm oo tossa perus 2.3 turbossa. Ainakin mä oon ymmärtäny, et mun autossa ois ton verran vääntöö..Tri-Lo kirjoitti:Ja tässä vähän off-topiccia taas, mutta kun tuli tuossa mieleen..
Onko alkup. CS Aeron (225hv) max.vääntö tosiaan 342Nm..? Mistä oon saanut että olisi "vain" 330?
93 1.9 TTiD -11
93x 2.0t -10
95 2.3T Aero -00
96 super -79
#1951
93x 2.0t -10
95 2.3T Aero -00
96 super -79
#1951
valtteri kirjoitti:Tuolla italiassa on 9000:reiden hinnat "kohdalla" , sääli että hakeminen on niin hankalaa jos meinaa ajamalla tuoda.
tässä yksi haku :
http://tinyurl.com/55lg6
Hakekaa nyt joku se rekkalastillinen noita tonnisia, sieltä italiasta. Joutuu muuten noilla hinnoilla pian vääriin käsiin.
Ton kuvassa olevan auton vois tuoda mulle. Hintakaan ei päätä huimaa 1650€..
93 1.9 TTiD -11
93x 2.0t -10
95 2.3T Aero -00
96 super -79
#1951
93x 2.0t -10
95 2.3T Aero -00
96 super -79
#1951