Autoni 9000 cs turbo -94 oli kansiremontissa tuli sieltä ja ajoin päivän puhallin ei toiminut. Eikun uudelleen pojille huoltoon. Uusi puhaltimen moottori asennettiin ja huuhdeltiin vielä.
Rahaa oli palanut hurjasti.
Hain auton ja kas huomasin Radiator level valo palaa kokoajan. Paisuntasäiliössä oli nestettä riittävästi. Ja muutkin nesteet oli juuri vaihdettu kansiremontin yhteydessä.
Olen nyt ajellut päivän aikana noin 60 km ja valo ei sammu ollenkaan.
Missähän mahtais olla vika?
Uskallanko ajella vaikka valo palaa ja nesteitä on?
Radiator valo palaa
Liekö koho jumittunut paisuntasäiliössä ala-asentoon tms.
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... 4327#94327
Eiköhän sillä voi ajaa jos nestepinta paisuntasäiliössä on normaali.
Sammuukohan valo, jos vähän varovasti kopistelee paisuntasäiliötä, ehkä jopa irrottaa kiinnityksestänsä tätä varten?
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... 4327#94327
Eiköhän sillä voi ajaa jos nestepinta paisuntasäiliössä on normaali.
Sammuukohan valo, jos vähän varovasti kopistelee paisuntasäiliötä, ehkä jopa irrottaa kiinnityksestänsä tätä varten?
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Siis mikä koho, mulla ei ainakaan mene paisuntasöiliöön piuhan piuhaa.
Siitä hulimatta tässä joku aika sitten syttyi check radiator level valo ja oli ihan aiheellinen. Vedet vähissä syy oli uusi paisuntasäiliön korkki joka piti oikeat paineet ja rupesi letkuliitos vuotamaan.(yritin saada lämpömittaria "alueelle"). Siis syy oli vedet vähissä. ÄLÄ aja.
Siitä hulimatta tässä joku aika sitten syttyi check radiator level valo ja oli ihan aiheellinen. Vedet vähissä syy oli uusi paisuntasäiliön korkki joka piti oikeat paineet ja rupesi letkuliitos vuotamaan.(yritin saada lämpömittaria "alueelle"). Siis syy oli vedet vähissä. ÄLÄ aja.