Ovilistaniitti
Ovilistaniitti
Onkos muut hommanneet Motonetista tonnarin ovilistaniittejä (tuote 47-1676)? Siis eikös nämä nyt ole niitä oven alareunan kumilistoja varten vai? Motonetista tuli tommoisia mustia muovisen pop-niitin näköisiä kapistuksia joissa on "kaksoiskanta" vai miksi tota nyt kutsuisi, olisi vissiin pitänyt pyytää käyttöohje kun ei tyhmänä ymmärrä toimintaa . Kuuluisko nämä nyt sitten laittaa sen kumilistan päältä (listaa ei saa irti kuin poraamalla niitit pois) vai onko tarkoitus puristella niitit oven reikiin ja virittää kumilista noitten kaksoiskantojen varaan?8O Listathan olisi varmaan hyvä saada irroitettua säännöllisesti ja puhdistaa oven helmat ja ne alareunan reiät (takaoven lista irtosi pesun jälkeen ja oli täynnä liejua, oven helma oli onneksi vielä tallella eikä edes mainittavasti ruosteessa ).
Meinaatko ovien alareuna kumilerpakkeita? Jos niitä tarkoitat niin taisit ostaa väärät niitit. Mäkin meinasin ostaa ne, mut ei näyttänyt yhtään samanlaisilta kuin alkuperäinen. Kampeamalla saa 4/5 ehjänä irti ja motonetin yleisnippeleistä löytyy vastaavan kokosia, mutta pyöreällä kannalla.
9-3 ss 1.9 ttid aut. -11
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
Semmonen asia kannattaa huomioida, että jos on laittanut ovien alaosaan valmiit korjauspalat, joissa on niitin reiät valmiina, niin ne reiät on noille Motonetin myymille niiteille liian isot.
Kaikkia (ainakin melkein) niittejä ym. kiinnitystarvikkeita löytyy tämmösestä paikasta:
http://www.ruuvilinja.fi
ruuvi.net on sieltä löytyvä veppisoppi...
Kaikkia (ainakin melkein) niittejä ym. kiinnitystarvikkeita löytyy tämmösestä paikasta:
http://www.ruuvilinja.fi
ruuvi.net on sieltä löytyvä veppisoppi...
-------------------------8<----------->8--------
#1395
#1395
Mun korjauspelleissä ei ollut reikiä valmiina; sai itse porata alkuperäisen kokoiset
Mielestäni kannattaa ostaa Motonetistä sellaiset yleisnepparit, joissa on yksi iso kanta, ja varressa kampakuvio, joka painetaan reiästä läpi. Kamman "hetuloita" voi vähän puukolla veistellä jos tuntuu oikein tiukalta.
Tässä on etuna se, että kumin saa pujotettua kannan yli puhdistusta varten, ja jos välttämätöntä, saa koko nastan irti ovesta niin että sen saa vielä takaisinkin. Tuosta niittien päälle tulevasta koristelistasta täytyy tässä tapauksessa luopua, mutta nuo nastan kannat ovat siistit sellaisenaankin.
Muistaakseni loppupään tonnareissa oli tuon tyyliset ihan vakionakin. Jos löydän/muistan hakea / kiinnostusta löytyy, voin heittää tuon Motonet-numeron tänne jossain vaiheessa!
Mielestäni kannattaa ostaa Motonetistä sellaiset yleisnepparit, joissa on yksi iso kanta, ja varressa kampakuvio, joka painetaan reiästä läpi. Kamman "hetuloita" voi vähän puukolla veistellä jos tuntuu oikein tiukalta.
Tässä on etuna se, että kumin saa pujotettua kannan yli puhdistusta varten, ja jos välttämätöntä, saa koko nastan irti ovesta niin että sen saa vielä takaisinkin. Tuosta niittien päälle tulevasta koristelistasta täytyy tässä tapauksessa luopua, mutta nuo nastan kannat ovat siistit sellaisenaankin.
Muistaakseni loppupään tonnareissa oli tuon tyyliset ihan vakionakin. Jos löydän/muistan hakea / kiinnostusta löytyy, voin heittää tuon Motonet-numeron tänne jossain vaiheessa!
Ajossa: 9-3 SC 2.0t BP M6 -08 (vaimon!) (ka), 9-5 SC Aero M5 -09 (ka), 9-3 Cab 2.0t SE M5 -00 (ka)
Harrasteet: 96 V4 L -77 (ek), Sonett III -71 (ka ja todellakin oe!)
Exät: 9000Aero -97 (ka), 9000ccT16DI -89 (kr)
Harrasteet: 96 V4 L -77 (ek), Sonett III -71 (ka ja todellakin oe!)
Exät: 9000Aero -97 (ka), 9000ccT16DI -89 (kr)