Saappini teki tossa viikko sitten hassusti, sovittelin vanteita kotipihalla tunkin avulla ja kun olin valmis laitoin sen käyntiin. Noh pakittelin pois paikalta noin 2 metriä, löin ykkösen lootaan ja kun olin päästämässä kytkintä nii tonttu pimahti siihen.
Hetken siinä konettapyörittäessä tajusin että se ei enään hörähdäkkään, no siitä sitten ruiskautin imusarjaan bräkkistä vähä ja kokeilin että hörähtääkö, no hörähtihän se.
Eli sytkä ok, jako ok puristukset ok mutta missä polttoaine?
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Kyllä jännitettä tulee. En ole vielä avannut banjo liitintä tai polttoaineen paluuletkua. Mutta onko tuo tankissa oleva pumppu vain siirtopumppu ja sitten on erillinen ruisku pumppu? meinasin että avaan huomenissa paluuletkun kiskolta ja katon tuleeko mittää startatessa ja jos tulee niin vika on mahollisesti silloin suuttimissa, ruiskun tietokoneessa tai pa-paineen säätimessä?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)