Tonnarit mun ymmärtääkseni kaikki tehtaalta tullu t5 eculla ja t7 ecut vasta alkaen og9-3 sekä og9-5 malleissa.
Magnettivenan eroa jos kyselet t7 kuuluu räpättää ku kääntää pelkät virrat päälle. On t7 leveämpi muovisella pitemmäl hahlopidikkeellä kun t5 suoraan läpipultit juuressa.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Juuge91 kirjoitti:Kiitos eli mun -89 tonnari on T5 ? )
Noup, Trionic julkaistiin vasta vuonna 1993. Sinun tonnarissasi LH Jetronic.
9-5 NG | 9-3 SC | 9-3 Aero | 95 V4 | Exät | 9-3 SC TiDs | 9-5 Aero | 900 Turbo T8 x 2 | 9-3 SE | 9000 CS x 4 |
"Having a fast SAAB is like coming out of the closet, you might surprise people, but you're still gay"
Mitä eroja niissä sitte on. ? Kertokaa tollolle ja meneekö mitä viriä laittaa? Passaako T5 palikat kyseisee vehkeeseen? Mitä pitää muuttaa että saa siitä t5 ? Onko mahdollista muuttaa jne jne saab 9000 2.0l Turbo (talladega)
Harraste:Saab 9000 Turbo 2.0L -89 (talladega)
Käyttis:nissan pickup (d21)2.3L D -89
Eukon hyrrä:vw polo 1.0L -99
Tuolta löydät oikeasti kaikkiin kysymyksiisi vastauksen,mutta hankalampaa tulee olemaan stagettaminen tuohon tonnariisi trionicciin verraten..hoksaat sen kyllä kun hieman perehdyt aiheeseen.
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projektisäädöissäporsimusits back againIts dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
DI:n ja Trionic 5.2:n kampiakselin asentotunnistin + triggeripyörä on samat.
En ala tähän seikkaperäistä ohjetta kirjoittamaan, ota selvää T5.2:n sähköistä ja M89 DI/APC:n ja LH2.2:n sähköistä ja sitten ala keräämään T5.2-satsia. 5.5-ecu käy myös, 5.2-firmis pitää kopioida itsensä perään ja flashata näin saatu tuplamittainen image 5.5-purkkiin.
Kaikkea se sullaki oli tuolla. Penkeistä ja ruosteisista kattolunkista mutta ko nyt oli se että b202 eli näköjää se pitkälohko johon pitäs T5.2 saada ja stagettaa mutta nyt tarttis niitä t5.2 sähköje piirustuksia eikä sähköpenkkien korjaamisohjeita eli jos nyt jollaki löytyy net kaaviot kummastaki nii pääsis tutkailee. En guugelista löytäny (Kattolunkan oon jo ittelle väsännyt tonnariin ) mutta nytten on menny vähä offtopiciksi jote jatketaan asiasta myöhemmi uudelleen
Harraste:Saab 9000 Turbo 2.0L -89 (talladega)
Käyttis:nissan pickup (d21)2.3L D -89
Eukon hyrrä:vw polo 1.0L -99
Ei.
Vain -93 pitkälohko 200hv täyspaine ja aero on t5.2
Lyhytlohkot -94 eteenpäin vain t5.5
- t5.2 yksinkertaisemman ohjelman voi softata t5.5 ecuun kuten mulla eli sama ohjelma tulee ajaa 2 kertaa peräkkäin softaan.
- toisinpäin ei voi koska t5.2 ecun pienemmässä älyssä ei kapasiteetti t5.5 softalle riitä.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01