Kyssäri on, mikä kokonen pitäs olla kuskin turvavyön paukkukiristimen tilalle? Tuo airbagin tilalle hanskalokeroon kyllä löytys mutta käykö kiristimeen kooltaan?
Boxi ja spiraali vaihettu ja tuon jälkeen jos kojelaudas srs herjaa siirtyy bensapinnan kautta sen valo.
Ps. Jos jollain tuommoinen bolt on vastus liitintä myöten tehtynä ja joutava tai osaa tehdä niin yv tarjoamaan vaan.
srs vyökiristin tilalle vastus -93/ on muutakin kuin tuo
srs vyökiristin tilalle vastus -93/ on muutakin kuin tuo
Viimeksi muokannut Kupari, To Elo 20, 2015 22:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Re: srs vyökiristin tilalle vastus -93
Onhan vikakoodi luettu ja nollattu noiden toimenpiteiden perään. Ei se valo sieltä itsestään sammu vaikka osia ehjiin vaihtaa.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Re: srs vyökiristin tilalle vastus -93
On ne luettu ja nollattu boxin vaihdon ja toisen kerran spiraalin vaihdon jäkeen.
Luvun ja nollauksen yhteydessä näytti aikaisempien tilapäisten sijaan kylläkin sitten tuon spiraalin vaihdon jälkeen jatkuvaa vikaa mutta valo kuittaantui kuitenkin ja oli sammuksissa tasan 2 viikkoa.
Kiristin oli ehjä eikä paukahtanu sekä liitin napakka joten spiraali siksi vaihdettu kun sama koodi sillä ja uusi osa oli tallissa. Ja spirali laitettu oikeaoppisesti pyörät suoras, piuhat ja ratti kiinni ennekuin alkaa pyörittää.
Akku 1,5v vanha, startatessa 10,5-11,5v välillä jännite.pysyy.
Boxi otettu -94 mallista ja käy systeemin tsekkauksen läpi puolet nopeammin kuin alkuperäinen -93 teki.
Luvun ja nollauksen yhteydessä näytti aikaisempien tilapäisten sijaan kylläkin sitten tuon spiraalin vaihdon jälkeen jatkuvaa vikaa mutta valo kuittaantui kuitenkin ja oli sammuksissa tasan 2 viikkoa.
Kiristin oli ehjä eikä paukahtanu sekä liitin napakka joten spiraali siksi vaihdettu kun sama koodi sillä ja uusi osa oli tallissa. Ja spirali laitettu oikeaoppisesti pyörät suoras, piuhat ja ratti kiinni ennekuin alkaa pyörittää.
Akku 1,5v vanha, startatessa 10,5-11,5v välillä jännite.pysyy.
Boxi otettu -94 mallista ja käy systeemin tsekkauksen läpi puolet nopeammin kuin alkuperäinen -93 teki.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Re: srs kuskin vyökiristin/airbag -93
Neljäs nollaus ja 120km kesti pimeänä.
Tech kiinni nollauksen jälkeen mikään boxin liittimen + ratin + vyön rynkyttely, nykiminen, veivaaminen, pyörittely jne ei antanut mitään herjaa.
Piuhojakin vielä ennen nollaukseen menoa katsottu eikä mitään kulumaa, hiertymää jne näkyny mistään.
Takaisin tullessa 3 pysähdystä oli välillä. Lähties virrat päälle ja 5 sekuntia meni niin sammu nätisti ja startti sekä menoksi.
Motarilla tietyömaan kavennuksen kohdalla 70km/h nopeudella normaali loiva kaistanvaihto riitti lopulta sytyttämään.
Olkoon, ei jaksa temuta piuha kerrallaan kun tech pitäs siinä tapauksessa löytyä lukua/nollausta varten lähempää kuin 140km päästä.
Tech kiinni nollauksen jälkeen mikään boxin liittimen + ratin + vyön rynkyttely, nykiminen, veivaaminen, pyörittely jne ei antanut mitään herjaa.
Piuhojakin vielä ennen nollaukseen menoa katsottu eikä mitään kulumaa, hiertymää jne näkyny mistään.
Takaisin tullessa 3 pysähdystä oli välillä. Lähties virrat päälle ja 5 sekuntia meni niin sammu nätisti ja startti sekä menoksi.
Motarilla tietyömaan kavennuksen kohdalla 70km/h nopeudella normaali loiva kaistanvaihto riitti lopulta sytyttämään.
Olkoon, ei jaksa temuta piuha kerrallaan kun tech pitäs siinä tapauksessa löytyä lukua/nollausta varten lähempää kuin 140km päästä.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01