Tärinäntappoakseli
Tärinäntappoakseli
Varoittelivat tuolla 2,3l turbojen tasapainoitus akselien rattaiden kestävyydestä. Eikö 2,0l ole samaa ongelmaa (en kylläkään ole kuullut).
Konehan on kuitenkin ihan sama kampuraa lukuunottamatta, vai onko 2,3 isommat puntit noissa tasapaino kepeissä.
Eli siis pitäisikö tehdä ennakkohuoltoa em. asian taholta 2,0l koneseen.
Konehan on kuitenkin ihan sama kampuraa lukuunottamatta, vai onko 2,3 isommat puntit noissa tasapaino kepeissä.
Eli siis pitäisikö tehdä ennakkohuoltoa em. asian taholta 2,0l koneseen.
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7571
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
9-3 1998-2002 löytyy tasapainoakselit.
Description : Tasapainoakseli
PartNo : 9185588
Ja diisselissäkin se on yhdellä akselilla
Description : Ketju
PartNo : 9543240
Usage : (47 71 713)
SupplDesc : Tasapainoakseli
B202 ( kampiakseli )
Description : Kampiakseli
PartNo : 9321589
B234 ( kampiakseli )
Description : Kampiakseli
PartNo : 9116310
B204 ( kampiakseli )
Description : Kampiakseli
PartNo : 9139403
Eli eri romppeet siellä sisällä on.
B202:ssa ei ole tasapainoakseleita.
Ja näissä on sama kansi.
Sylinteriryhmä - Sylinterikansi (1998 - 2000), B204E, B204I, B204L, B204R, B234I
Description : Tasapainoakseli
PartNo : 9185588
Ja diisselissäkin se on yhdellä akselilla
Description : Ketju
PartNo : 9543240
Usage : (47 71 713)
SupplDesc : Tasapainoakseli
B202 ( kampiakseli )
Description : Kampiakseli
PartNo : 9321589
B234 ( kampiakseli )
Description : Kampiakseli
PartNo : 9116310
B204 ( kampiakseli )
Description : Kampiakseli
PartNo : 9139403
Eli eri romppeet siellä sisällä on.
B202:ssa ei ole tasapainoakseleita.
Ja näissä on sama kansi.
Sylinteriryhmä - Sylinterikansi (1998 - 2000), B204E, B204I, B204L, B204R, B234I
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#
Apuva!
Nyt alkaa tyhmän saapistin pää menemään pikkuhiljaa sekaisin. Voisiko nyt joku viisaampi ystävällisesti ja yksinkertaisesti selventää asiaa. Elikä jos auto on 9000 turbo 16 -88, onko siinä toi akseli, ja jos on, pitääkö olla huolestunut kun kilsoja on 300 000. Ei ole tietoa, onko tehty mitään.
Olenko liian tyhmä omistamaan saabin, vai siirrynkö ajelemaan idän ihmeillä![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Nyt alkaa tyhmän saapistin pää menemään pikkuhiljaa sekaisin. Voisiko nyt joku viisaampi ystävällisesti ja yksinkertaisesti selventää asiaa. Elikä jos auto on 9000 turbo 16 -88, onko siinä toi akseli, ja jos on, pitääkö olla huolestunut kun kilsoja on 300 000. Ei ole tietoa, onko tehty mitään.
Olenko liian tyhmä omistamaan saabin, vai siirrynkö ajelemaan idän ihmeillä
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Kun kysyit - vaikka tällä:tuhojuho kirjoitti:Nöyrin kiitos ja kumarrus! Nyt voin vihdoinkin nukkua viikon menetetyt yöunet takaisin. Vielä kun keksis, miten saan revityt hiukset kasvamaan takaisin päähän
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
(tuloksista ei mitään varmuutta)
http://www.terveyskaupat.net/nettikaupp ... /viviscal/
96GL -79 (MR)
900T16 Cabriolet -93
9-5 AERO A MY2004 BioPower, 9-5 2.0t A MY2006 BioPower
NG 9-5 2.0TiD MY2011 Jäsen nro 341 - "Kuupasta se kaikki alkoi..."
900T16 Cabriolet -93
9-5 AERO A MY2004 BioPower, 9-5 2.0t A MY2006 BioPower
NG 9-5 2.0TiD MY2011 Jäsen nro 341 - "Kuupasta se kaikki alkoi..."
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 93
- Liittynyt: Pe Elo 08, 2003 14:42
- Paikkakunta: Sievi
Isolohko kirjoitti:Kun kysyit - vaikka tällä:tuhojuho kirjoitti:Nöyrin kiitos ja kumarrus! Nyt voin vihdoinkin nukkua viikon menetetyt yöunet takaisin. Vielä kun keksis, miten saan revityt hiukset kasvamaan takaisin päähän![]()
(tuloksista ei mitään varmuutta)
http://www.terveyskaupat.net/nettikaupp ... /viviscal/
![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
vm.1986 9000i special ;-)
#2008
#2008