Onko jollakin kokemusperäistä tietoa, miten onnistuu otsikossa mainittujen puslien pakottaminen paikalleen.
Poishan ne saa väkivallalla tai sahaamalla rautasahalla sisäpuolelta poikki. Vaaka-kannattimen sain pois ja sitä sitten ruuvipenkin avulla "säädin", mutta taitaa tulla asiaa oikealle korjaamolle prässin luokse. Toinen pusla onkin kinkkisempi juttu, jos ei halua löysätä hihnaa ja irroitella sitten koko hoitoa koneen kyljestä. Mahtaisiko joku pultti-aluslevy-mutteri-kikka kannattaa?
Moottorin yläkannattimen puslien vaihtaminen?
-
- "Kaasari"
- Viestit: 11
- Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 20:16
- Paikkakunta: Hyvinkää
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8089
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Ja tuolta--> http://www.hut.fi/~jus/saab/9000/ulosvedin/
löytyy lisää infoa asiasta.
löytyy lisää infoa asiasta.
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-
- "Kaasari"
- Viestit: 11
- Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 20:16
- Paikkakunta: Hyvinkää
Kiitos
Aivan loistavaa! Onnistuin tänään takomaan ja puristamaan sen helpomman puslan paikalleen, joten toisen vaihtamisella ei ole niin tulenpalavaa hoppua, mutta kiinnostaisi tietää, miten tuollaisen kapineen saisi vuokratuksi. Varmaankin viestissä esiintyneet henkilöt voinevat kertoa kysyttäessä.