96-aeron kytkinpolkimesta

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
009baas
"Viggen"
Viestit: 551
Liittynyt: Ke Marras 12, 2008 12:28
Paikkakunta: Helsinki

96-aeron kytkinpolkimesta

Viesti Kirjoittaja 009baas »

Pari juttua.. Onko eri vuosimallien kytkinpolkimissa eroa fyysisesti? Ja kuuluuko vakionopeus-säätimellisiin malleihin kytkikinpolkimeen teline vakionopeudensäätimen kytkintä varten..Omastani tuo puuttuu tyystin (varmaan vaihdettu toisesta autosta) jolloin säätimen kytkin ei ota mihinkään kiinni ja näinollen ei vakionopeudensäädinkään toimi.Toinen juttu on se että kytkinpoljin ei tule ihan ylös asti vaikka pääsylinteri juuri vaihdettiin.Voiko palautusjousi väsyä siinämäärin vai onko noissa eri vuosimallien kytkinpolkimissa fyysisiä eroja joista parinsentin gäppi saattaisi johtua.. jää siis muutaman sentin päähän ylä-asennosta vaikka nyt mielestäni palautusjousi on siinä telineessä kiinni mihin se kuuluukin.
Saab 9-5 Aero 2000 (Saab 9-5 vector 2003 900 2.0 -89 9000 2.0tA -89 9000 2.3iA -90 9000 2.0t -98 9-3seA 2001 9000 Aero -96 9000 2.0t -97 9000 2.0t -96)
esa
"Ruisku"
Viestit: 102
Liittynyt: To Maalis 15, 2007 10:47

Re: 96-aeron kytkinpolkimesta

Viesti Kirjoittaja esa »

Kannattaa kömpiä sinne jalkatilaan ihmeteleemään, olisiko kytkinten kiinnitys pelti väärässä asennossa?
En ainakan muista nähneeni mitään polkimen ja kytkimen välissä.
Vastaa Viestiin