Vaihdoin tuossa auton saabiin, 9000 CD turboon vm-89.
Pari kysymystä,joihin en löytänyt suoraa vastausta haulla:
1.Kone on suorasytkällä ja siihen on asennettu SP:n 3" DP ja 3" putkisto alusta loppuun.(ensi viikolla vv-suodatin,ahtomittari ja dumppi)
Koneessa on myös SP:n APC-chip ja sitten se toinen chip,käsittääkseni polttoainepuolella,korjatkaa jos olen väärässä.
Kun kiihdyttää ja pitää kaasun pohjassa,auto rupeaa välillä tavallaan puutumaan
korkeilla kierroksilla (->4000rpm),ilmiön huomaa selviten 3.vaihteesta eteenpäin kun koneelle on vähän rasitusta.??
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Apua oli kun otin tankkiin reilusti suomalaista bensaa (98okt.),
kun autolla oli ajettu rajan takaa haetulla bensalla.
Mihin asti alkup.ahtoneula pitäisi nousta täysillä ahdoilla mittaristossa noilla virityksillä?
Sitten Dumpista: Onko sitä järkevää laittaa tähän koneeseen?
Kun lueskelin täältä ja asiasta näyttäisi olevan vaikka minkänäköistä kommenttia.
Ja minkälainen? Säädettävä,kierrättävä vai alkup.tilalle se forgen malli?
2.
Kun esim kiihdyttää motarille rampista kääntyen niin vaihdekepissä ja etupäässä tuntuu tärinää.
Suoraan ajaessa ei tunnu mitään mutta heti kääntäessä ja kiihdyttäessä rupeaa tuntumaan?
Ilmiö on sama kuin murroksessa tai vetarissa olisi häikkää,mutta ne ne eivät ole.
Kerettiin testaamaan murrokset.
Itse veikkaisin v-laatikon kannakekumeja tai tuentaa?
Onko muilla samanlaista vikaa?
Ei tunnu vakavalle vialle mutta kiva olisi korjata pois.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
3.
Onko saatavissa tuohon CD malliin vähän paremman näköistä etupuskuria,ja mistä?
Löytyykö käytettyinä?
Ei ole itselle sattunut silmään.
Itse olen näissä turboasioissa täysin ummikko joten täältä on jo tähän mennessä löytynyt jo paljon apua.
Kiitos jo etukäteen vastauksista.
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)