Kytkinongelma
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1601
- Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 22:28
- Paikkakunta: Pieksämäki
Re: Kytkinongelma
Hmm..outoa..tulihan kytkinlevy oikeinpäin? Vai liekö tuota voi väärinpäin asentaa..
Nyt taas:Saab 9000 CDE-96 stage1E85 Saab 9000 cd-96 stage 7 projekti säädöissä porsimusits back again Its dead.Forever.
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Exiä: 900 combi 2.0A-88,9000-95 CDE 3.0V6
-Ja kaiken mualiman muita vehkeitä on olluna..-
Re: Kytkinongelma
Olisko työsylinteri vanhempaan lootaan tarkoitettu? Sylinteri on muuten samanlainen mutta liikerata vanhemmassa lyhyempi.
#7687
Projekti: SAAB 9000cc T16 Airflow -89
Ex: SAAB 9-5 Wagon 2.0T -01
Ex käyttö, nykyään varaosa: SAAB 9000cs 2.0t -96
Projekti: SAAB 9000cc T16 Airflow -89
Ex: SAAB 9-5 Wagon 2.0T -01
Ex käyttö, nykyään varaosa: SAAB 9000cs 2.0t -96
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1102
- Liittynyt: Pe Syys 22, 2006 14:29
- Paikkakunta: Hausjärvi - Tre- Seinäjoki
Re: Kytkinongelma
Pystyykö työsylinterin kumit asentamaan jotenkin väärin. Muistaakseni sylinteriin piti laittaa rasvaa kasatessa.
Saab 9000 CDE 2,3 T -95 (Speedparts stage 4), Saab 96 -71 (stage 1), Saab 96 -63, Audi A4 1,9 Tdi Quattro -03 stage 1, Taunus 17 m umpikylki -61 (MR), Rover 75 estate 2,5 V6 -03, Taunus 17 M sedan -61.
Re: Kytkinongelma
Jos työsylinteri on tilattu valmiina, ei ole enää tarvetta kasailla sitä väärin. Tosin muutaman tonnarin työsylinterin tehneenä eipä juuri ole vaaraa erehtyä miten O-renkaat sinne tulee. Mutta tulihan kytkimen pääsylinteriltä tuleva putki ja ilmausputki asennettua oikein? Koneen puolelta katsottuna ilmausruuvi vasemmalle ja putki oikealle, lootan ollessa paikallaan se ilmausnippa on "ylempänä" kuin syöttöputki. Jos kaikki on oikein asennettu, niin sitten siellä on joko ilmaa tai joku muu häikkä.
Matti
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
Re: Kytkinongelma
Kokeile ilmaamisen jälkeen vielä tehdä kytkinpolkimella pientä edestakaista liikettä lähellä liikeradan loppua ja sitten vapautat kytkinpolimen rauhassa. Ilmauksessa helpottaisi, jos sinulla olisi tuohon jarrunestesäiliöön sopiva korkki ja siihen venttiili, josta laittaa painetta säiliöön. Viimeksi kaverin kanssa ilmattiin velipojan tonnarin huollettu työsylinteri ja homma meni kerrasta putkeen. Paineilmaa säiliöön(säiliö pullisteli hieman työn aikana
) ja ilmausnippaan laitetusta letkusta katsottiin, että ei tule kuplia. Aikaisemmin ollaan ilmattu ruiskulla alakautta, mutta tuon paineilmakorkin tekemisen jälkeen ei ole juuri ollut tarvetta alakautta ilmailla.
Matti
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
Re: Kytkinongelma
Onhan se nipan reikä auki ja puhdas koko matkalta?tupa kirjoitti: ...
Ruiskulla ilmatessa nippaa piti avata sen verran paljon, että nestettä alkoi tiputtamaan sen juuresta maahan. Jos avasi yhtään vähemmän, ei saanut painettua yhtään nestettä sisään....