Nyt on sitten yksi unelma täytetty

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
johkar
"Ruisku"
Viestit: 110
Liittynyt: To Joulu 18, 2003 11:46
Paikkakunta: Lohtaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja johkar »

Onnea upeasta hankinnasta!

Hain samaisesta liikkeestä joulun jälkeen omani, ja silloin sanoivat että saapit tahtovat joskus seistä pihassa pitkäänkin. Kai sitten ottivat oppia kun autot (nykyinen ja entinen) ostettiin aika äkkiä, ja haalivat lisää myytävää :)

Johannes
9-3 SC 1.8t A -07
edelliset:
9000 CSE 2.3TA -96, 9000 CS 2.3 A -92, 900i -87
G-mies
"Ukkomies"
Viestit: 4471
Liittynyt: Pe Maalis 05, 2004 17:11
Paikkakunta: Ruotsalo

Viesti Kirjoittaja G-mies »

Palvelu on ainakin pelannut. Tänään sain tosiaan mukisematta uuden DI-kasetin autooni, kun vanha alkoi oireilla kotipihassa. Seuraava saabi on kuulemma tulossa maaliskuussa ja silloin tulee 9-5 farmari. Oli tuota munkin ostamaa autoa kyselty sitten jälkeenpäin, mutta olinpahan kerinnyt tehdä kaupat. Niillä on joku vakiohankintaliike, josta tuo tonnarikin oli haettu.

Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Mullekki aero tonttu!! :x :D
Onnea nyt kuitenki hankinnasta.. En ole kade.. En yhtään.. :oops: :lol:
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9392
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

...

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

...
Viimeksi muokannut ng900aero, La Tammi 27, 2007 18:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Money For Nothing
"Hölösuu"
Viestit: 2909
Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Money For Nothing »

G-mies kirjoitti:.....Takasivulaseissa oli radalle.com tarrat...
Tuo tarra "Ladalle.com" kertoo enemmän kuin tuhat sanaa... :twisted:
Ei mee kovin vahvasti...

Niin, ja onnea airosta!!! T. perässä seuraavat
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Suuret onnittelut :!: :!: Ja tervetuloa Aero-klubiin! Olit näköjään tosissasi. :wink:

Onko yhtä hieno kun omani..? :? :lol: Se tuli muuten laitettua viikon aikana seisontaan kesäksi, kun en vaan MALTANNU sillä enää P**KAkeleillä sillä ajaa..

Tota ihme-rauhallisuutta ajaessa koin muuten itsekkin sillä CC-Aerolla joka oli mulla tuossa vähän aikaa sitten. Taitaa johtua yhdistelmästä voimakas kone-automaattiloota..

:wink:
turporuuvi
"Turbo"
Viestit: 285
Liittynyt: To Maalis 04, 2004 10:17
Paikkakunta: Käläviä

Viesti Kirjoittaja turporuuvi »

ONNITTELUT Matti nyt on sitte pari aeroa Kokkolassa.... mulla tosin vanhempaa kaartia, 91 turbo s mallia 8) 8)
9000 turboS -91
96 Super -78
99 GL 5Speed -81
99 Turbo sedan -80
95 -71
99 GL 5speed -83
G-mies
"Ukkomies"
Viestit: 4471
Liittynyt: Pe Maalis 05, 2004 17:11
Paikkakunta: Ruotsalo

Viesti Kirjoittaja G-mies »

Mun piti valita tuossa auton oston jälkeen, että laitanko sen seisomaan vai vienkö vanhuksen seisomaan. No, valinta oli helppo, sillä satku mahtui just ja just kaverin lämpöiseen talliin odottelemaan rakentelua. Sivupeilien ja karmin väliin jäi varmaan sentti molemmille puolille :lol: Onneksi sisällä oli enempi tilaa, mahtui autosta ulos.

Nuo alla olevat talvirenkaat eivät jotenkin herätä luottamusta, en vaan tiedä hankkiakko nyt samantien kunnon kumit alle, vai vasta ens syksylle. Olis yhdet tonnarin vanteet kellarissa, jotka sopis just talvikäyttöön. Nuo superairot on ehdottomasti kesäkiekot.

Täytyypä pitää silmät auki Kokkolassa ajellessa. Täällä on näkynyt myös ogsatkun pystykeula-aero. Niin ja olihan kerran kirkon parkkiksella samanlainen Le Mans blue CS Aero, kuin Tri-Lo:lla. Olisi mukava nähdä tuo vanhempikin Aero(Turbo S), no, potkijaisissa sitten joskus.

Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
e0000333
"Hölösuu"
Viestit: 1507
Liittynyt: Pe Elo 01, 2003 15:10
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja e0000333 »

G-mies kirjoitti:Ai niin, tulipahan yksi juttu mieleen... keskiviikkoiltana olin viemässä työkaveria uudella Aerolla kotiinsa, niin eiköhän perään liimautunut valkoinen 500 sarjan bemari... yritti oikeen hiillostaa, mutta mikäs siinä oli rauhassa ajellessa, ei ees tehny mieli polkasta. Olin nimittäin päivällä aikaisemmin ollut fillarilla kaupungilla asioilla ja samainen kaveri oli liikennekäyttäytymisellään osoittanut järjen köyhyyden merkkejä. Takasivulaseissa oli radalle.com tarrat....
Matti

Morjens ja onnea vielä kerran meikäläisenkin puolesta... :D

Tuosta jepestä, mistä puhuit niiin samaa "wannabe mikahäkkistä" oon itekkin seuraillut kauppareissuilla.... :roll: Oikein nimet ja suomenliput ja kaikki laittanut laseihin.... hellan lettas sentään.... Vielä jos siihen tulee veriryhmä niin meen kyllä kysyyn et mites sulla on tämän kesän budjetti kasassa kiertää tätä kylää ja onko takasiivellä saatu maksimaaliset daunforset, että pystyy sit kantata kunnolla siinä Anttilan mutkassa....:lol:


Pikkasen nostaa suupieliä hymyyn, mutta toivottavasti tommoset (kuski kiihtyy nopeemmin ku auto) tyyppiset yhdistelmät ei aiheuta tempuillaan vahinkoja.... :x
Saab 9-3 Sport Combi 1,8t Linear Business
#1814
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

No nyt on sitten Matin tonnari nähty , ja kyytit otettu ei voi moittia , siisti on joka paikasta ja pisteenä i-päällä ovien puuosat ai ai :wink:
ek6149
"Turbo"
Viestit: 288
Liittynyt: Ke Touko 05, 2004 06:03

Viesti Kirjoittaja ek6149 »

Reetu kirjoitti:No nyt on sitten Matin tonnari nähty , ja kyytit otettu ei voi moittia , siisti on joka paikasta ja pisteenä i-päällä ovien puuosat ai ai :wink:
:D

Ehtikö sillä hyvin, paljonko oli huiput, uskalsitko koklata ???
Reetu

Viesti Kirjoittaja Reetu »

Mitään huippuja nyt sentään kokeiltu , mutta ehtii sillä aivan varmasti.
ek6149
"Turbo"
Viestit: 288
Liittynyt: Ke Touko 05, 2004 06:03

Viesti Kirjoittaja ek6149 »

Reetu kirjoitti:Mitään huippuja nyt sentään kokeiltu , mutta ehtii sillä aivan varmasti.
Kyllä ehtii, mä kans kävin katsomassa samanlaista Aeroa ja mulle tuli heti mieleen, et kun vois kokeilla kuinka kulkee sellainen vehjepeli, kun on niitä heppojakin, ei se oikke tahdo hiljaa mennäkään, pitää oikein tarkkailla mittaria, toisaalta mitä sitä himmaileekaan kone karstottuu.
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9392
Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi

Viesti Kirjoittaja ng900aero »

...
Viimeksi muokannut ng900aero, La Tammi 27, 2007 23:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
G-mies
"Ukkomies"
Viestit: 4471
Liittynyt: Pe Maalis 05, 2004 17:11
Paikkakunta: Ruotsalo

Viesti Kirjoittaja G-mies »

Näin on närhen munat, eli sama kone on niinkuin Mimmi asian mainitsi. Kyllä tuolla 200hv:llakin ennättää. Yllättävän mukavaa on ollu ajella cruise päällä 80 lasissa :lol: Riisikupit menee ohi, mutta ei juuri haittaa. Muilla on nyt kiire, mulla ei. Kyydistä pitää näet nauttia viimeseen saakka :lol:

Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
Vastaa Viestiin