Tonnari on laadukkaasti tehty auto !
Vaijerit eivät riipu missään auton alla miten sattuun ja siksipä vaihtotyökin on pikkusen haastavampi.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ensin apumiehen penkki pois, samoin takapenkin istuinosa oikealta. Sitten kynnyslistat oikealta, keskikotelo
pois ja sitten saakin maton käännettyä vasemmalle sivuun. Vaijereiden päällä on vielä kolmella ruuvilla suojapelti
ja sen alla muoviklipsi pitämässä vaijerit paikoillaan.
Auton alla kaikki menekin helposti oikealla, mutta vasemmalla onkin vaijerit tankin päällä inhottavasti. Onneksi
kaikki pultit ovat aikanaan rasvattu ja suojattu hyvin, myös tankinpannat ovat terveet. Nappasin vasemman pannan
kokonaan pois tieltä ja löysäsin oikealta, että sai laskettua tankkia alemmas.
Jos eka kertaa hommaa tekee, niin kannattaa reilu kolme tuntia varata aikaa. Homma jatkuu sillä, että aamulla
hiekkapuhallettiin oikealle jarrukilpi ja nyt se on sinkityksessä. Entinen alkaakin olemaan rapea kuin ranskalainen.
Samalla uudet jarrulevyt (Brembo) ja 12-sylinterisen Jaguaarin jarrupalat pikkusen muokattuna...