Terve
Olen ostamassa 89vm 9000 CDE 2.0 turboa.
Auto kaasuttelee kylmänä eli kierrokset vaeltaa hiukan. Asia ei hirveästi häiritse, mutta ajattelin kysyä mistä johtuu. Oli kyllä aika kova pakkanen -15 astetta kun auto lyötiin käyntiin. Varmaan 5min meni ja sitten tyhjäkäynti asettui kohdalleen.
Miten DI-kasetti alkaa oireilemaan?
Onkohan kyseinen malli APC:lla vai sillä toisella?
Missä on halvin paikka vaihdattaa tuulilasi Hyvinkään lähistöllä?
Saako takalokasuojan takakaaren takaosaan sinne alas mitään korjauspalaa autovaraosaliikkeistä vai pitääkö itse naputella pellistä pala. Muita pahoja ruostepaikkoja ei onneksi ole.
terv,
Timo
Tonnari kaasuttelee itsekseen
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 159
- Liittynyt: Ti Maalis 01, 2005 10:18
- Paikkakunta: Riihimäki
Eiköhän se ole askelmoottori joka takkuaa, putsaus crc:llä auttanee. Motonetistä saa koko takakaaren, hinta oli muistaakseni alle 30e, jos on mätä vaan pieneltä alueelta niin kannattaa vääntää itse pellistä.
DI-kasetti voi alkaa oireilemaan lähes millä tavalla tahansa, mutta tuo tyhjäkäynnin vaeltelu ei siihen viittaisi, etenkään kun tasoittui lämmetessään.
Ja Hyvinkäästä en tiedä mitään, joku toinen neuvokoon lasipuljun, ehkä kannattaa tehdä kyselykierros paikan päällä.
DI-kasetti voi alkaa oireilemaan lähes millä tavalla tahansa, mutta tuo tyhjäkäynnin vaeltelu ei siihen viittaisi, etenkään kun tasoittui lämmetessään.
Ja Hyvinkäästä en tiedä mitään, joku toinen neuvokoon lasipuljun, ehkä kannattaa tehdä kyselykierros paikan päällä.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8089
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Tonnari kaasuttelee itsekseen
Juu ei ole ainakaan Trionicilla (esiteltiin vasta -93), eli tuossa mallissa on DI/APC ja Boschin LH-jet ruisku. (DI=Direct ignition ja APC=Automatic Performance Control). Trionikki ymppäsikin sitten nimensä mukaisesti nuo kaikki kolme samaan pakettiin.timolaasonen kirjoitti: Olen ostamassa 89vm 9000 CDE 2.0 turboa.
...............
Onkohan kyseinen malli APC:lla vai sillä toisella?
..................
terv,
Timo
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: Tonnari kaasuttelee itsekseen
timolaasonen kirjoitti:Terve
Olen ostamassa 89vm 9000 CDE 2.0 turboa.
Auto kaasuttelee kylmänä eli kierrokset vaeltaa hiukan. Asia ei hirveästi häiritse, mutta ajattelin kysyä mistä johtuu. Oli kyllä aika kova pakkanen -15 astetta kun auto lyötiin käyntiin. Varmaan 5min meni ja sitten tyhjäkäynti asettui kohdalleen.
Miten DI-kasetti alkaa oireilemaan?
Onkohan kyseinen malli APC:lla vai sillä toisella?
Missä on halvin paikka vaihdattaa tuulilasi Hyvinkään lähistöllä?
Sahanmäessä Forsell
Saako takalokasuojan takakaaren takaosaan sinne alas mitään korjauspalaa autovaraosaliikkeistä vai pitääkö itse naputella pellistä pala. Muita pahoja ruostepaikkoja ei onneksi ole.
terv,
Timo