Autossa on kaasupoljin jäykkä sekä mittaristossa palaa anti lock sekä tcs valo eli vissiin auto on "limp modessa" vaikka vetoja kuitenkin löytyi kohtuullisesti, myyjä väitti että kaasuläpän asentotunnistimen vaihdolla häviäisi kaasupolkimen jäykkyys onko tässä mitään perää?
Autoon on vaihdettu e85 ecu ja tyhjäkäynti nousee vähänkin koneen lämmetessä 2000 kierrokseen ja pysyy siellä tämä ei taida olla ihan normaalia?
Muita käyntihäiriöitä ei ilmennyt ennen kuin koitin irroitella kuvassa näkyvää anturia eikö kyseessä pitäisi olla tämä kaasuläpän asentotunnistin vaikka liittimet ovat edellisen omistajan ostaman varaosan kanssa täysin erillaiset


Myöskin alipaine lähellä kaasuläppää aiheutti ihmetystä kun kone kävi todella huonosti kun kuvassa oleva letku oli siihen kytkettynä mutta ilman sitä käynti oli "normaali" ja kone alkoi yskimään kun painoi sormella tätä kannessa olevaa alipaine paikkaa

Tarkoituksena olisi myöhemmin siirtää kone takaveto koriin koska saabin kori on aika surkeassa kunnossa joten saako tuon tcs.än poistettua kokonaan käytöstä imusarjaa/kaasuläppää vaihtamalla ?