Tuossa ilmastointia roplatessa, ja kytkintä shimmaillessa, ilman shimmi levyjäkin ilma rako jää ilmeisesti liian suureksi kun en saa kytkintä pitämään. Oonkohan kasannut jotain väärin vai voiko magneetti mennä heikoksi, vaikka oikeat ohmimäärät antaa
Sandenin SD7H15 kompura kyseessä 2.0t -98 tonnarista
Opel Insignia 1.6T sport sedan my15
Vaikka omaa saabia ei ole, niin rouvalla edelleen tonnari ajossa.
Tänään ihmettelin automaattin vaihteenvalitsimen merkkien taustavalon vaihtoa, mut en saanut tolkkua miten irtoaa. Pitääkö kepin kaksi ruuvia irroittaa myös kepin edessä alhaalla olevan lisäksi?
#1598
Saab 9000 CS 2.0t -97, Alfa 166 jtd 20v. Aut. -05, Lancia Lybra 1.8 ls
Kiitos
Heräsi tuosta momentista ihmetys kun pelkällä räikällä ihan perusvoimalla sai molemmin puolin heti irti, noin ehkä 30Nm ollu mutterit kiinni.
Siitä mitä tehty ja miksi jätetty löysälle ei mitään hajua, mun aikana noihin ei ole koskettu. Kuitenkaan itsekseen nuo ei löysty ajan myötäkään
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Volvo S40 2.0T -00, emännällä S60 T5 -01
Turhaa hommaa varmaankin. Silikonia saanee pätkimällä sopivalla halkaisijalla olevaa letkua. Voihan siihen vaihtaa yksiosaisen vanhanmallisen korkean imusarjan, sama kuin kuvassasi näkyvä paitsi ei ole sahattu putkista poikki.
Viimeksi muokannut jus, Ke Elo 21, 2019 17:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Turhaa hommaa varmaankin. Voihan siihen vaihtaa yksiosaisen vanhanmallisen korkean imusarjan, sama kuin kuvassasi näkyvä paitsi ei ole sahattu putkista poikki.
Kiitos vastauksesta. Lähinnä tuo kun moottori on jo varastossa olemassa josta ilman saisi imusarjan ottaa.
Sen verran vielä, missä koneissa on tuo mainitsemasi korkeampi imusarja?
2009 9³SC Vector 2.0T A6 XWD(KA) 2005 9³CV Aero 2.0T (HA) 1990 9000CC 2.0T A (MR) 1988B 9000CC 2.0T Red Box (PR) 1975 99L 2.0 A (HA)
Tässä mallataan uudenmallisen tiivistepaketin (27-2349) päälle vanhanmallisesta imusarjasta (johon kuuluu 27-2285) mallinnettua paperisapluunaa. Tuntuisi tulevan isosti porrasta imukanavan ylä- tai alareunaan, risteyttääpä kansia ja imusarjoja kuinka päin vaan.
Imusarja on kai "korkeata" mallia aina B202:ssa. En tiedä millä periaatteella kumijatkoja sinne imuputkien puoliväliin on laitettu. Yllä oleva kuva on omasta 9000 -87:stani.
Viimeksi muokannut jus, Ke Elo 21, 2019 18:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Tässä mallataan uudenmallisen tiivistepaketin (27-2349) päälle vanhanmallisesta imusarjasta (johon kuuluu 27-2285) mallinnettua paperisapluunaa. Tuntuisi tulevan isosti porrasta imukanavan ylä- tai alareunaan, risteyttääpä kansia ja imusarjoja kuinka päin vaan.
Olipas hyvä havainnekuva. Taitaa olla paras lähteä silikonilinjalle.
Kiittää.
2009 9³SC Vector 2.0T A6 XWD(KA) 2005 9³CV Aero 2.0T (HA) 1990 9000CC 2.0T A (MR) 1988B 9000CC 2.0T Red Box (PR) 1975 99L 2.0 A (HA)