
9000 2.3T -91 vaihdelaatikoiden koodeista?
9000 2.3T -91 vaihdelaatikoiden koodeista?
Eli vaihteistoremppaa pukkaa omaan tonnariin. Olen katsonut purkaamoista laatikoita ja löysin yhden josta annettiin tiedot: 2,0i TURBO 1991. Sen jälkeen löysinkin tämän sivun: http://www.quasimotors.com/5speed_changes.htm jossa ei ole vuosina 91-92 eritelty vaihdelaatikoita moottorin mukaan. Eli kysymykseni on käykö 2 litraisen 91 turbon laatikko omaan 2,3 litraiseen 91:een? Lähinnä kai ongelmia voi tuottaa tuo Inner Driver (mikähän mahtaa olla suomeksi
).

Kyllä niissä pitäisi ainakin alkuperäisenä eri laatikot olla
2.0 T GM 75402 var.osa no: 87 28 321
2.3 T GM 75403 """" 87 28 784
en kylläkään tiedä mitä eroa niissä on.
2.0 T GM 75402 var.osa no: 87 28 321
2.3 T GM 75403 """" 87 28 784
en kylläkään tiedä mitä eroa niissä on.
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98 ja Ng 9-3 t Hirsch -08
"1159"
Varmista, että pulttijako on sama, se on muttunut jossain välissä. Omassa tapauksessa ruuvasin laatikon irti B234 koneesta ja ruuvatessa B202 otettua laatikkoa sisään huomasin että etummainen kiinnityskohta oli 10 cm väärässä kohtaa. Uudemmassa laatikossa on 2 paikkaa.
Sittemmin kunnostutin alkuperäisen laatikon, kustannus samaa luokkaa kuin vaihtolaatikko sisältäen vaihtolaatikon.
Sittemmin kunnostutin alkuperäisen laatikon, kustannus samaa luokkaa kuin vaihtolaatikko sisältäen vaihtolaatikon.
Ongelmana on se että kyseinen laatikko 150 km matkan päässä eli pitäisi puhelimella "tarkistaa". Onko neuvoja miten tuon voisi kysyä niin että siellä päässä ymmäretään jotain?MarkusJ kirjoitti:Varmista, että pulttijako on sama, se on muttunut jossain välissä. Omassa tapauksessa ruuvasin laatikon irti B234 koneesta ja ruuvatessa B202 otettua laatikkoa sisään huomasin että etummainen kiinnityskohta oli 10 cm väärässä kohtaa. Uudemmassa laatikossa on 2 paikkaa.
Sittemmin kunnostutin alkuperäisen laatikon, kustannus samaa luokkaa kuin vaihtolaatikko sisältäen vaihtolaatikon.

Nykyinen laatikko on sen verran kulunut että ykkönen on pompannut useasti vapaalle ja kakkonen rusahtelee joskus ilkeästi. Olen ymmärtänyt että tällainen laatikko saattaa olla niin "jumissa" ettei sitä saa auki/pysty korjaamaan. Tiedä sitten?

ski--zoo
Nytkö se hajos?hieroin varmaankin????sun kans saab/kelkka kauppaa noin kuukausi sit?myytkö sen romu laatikon mihin hintaan?ski-Zon möin hintaan2900E;en muista paljonko tarjosin väliin-----olisko kannattanut myydä?? 

Saab 9-5 2.0t -07Farkku
Saab 9-5 2.3t - 98
Saab 900 turbo Capriolet-89
Saab NG 9-5 2.0 tid
Saab 9-5 2.3t - 98
Saab 900 turbo Capriolet-89
Saab NG 9-5 2.0 tid