Miten mahtaa olla vetokoukkujen sopivuuden kanssa, meneekö cs/cc:n koukku porrasperään? Onko isoa eroa, pystyykö modifioimaan?
Jos jollakin on ylimääräisenä cd:n irroitettava koukku, olisin kiinnostunut.
Vetokoukuista
Vetokoukuista
TjK #1480
Nyt: Volvo C70 cab, Ford S-max
EXät: Saab x 17, Caddy SRX 4.6, Camaro Z28 Conv, Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D, Volvo S802.5T, Volvo S80T6, Jeep G-C x 3, OpelVectra, MB300E, BMW750i, BMW540i + jokunen skoda, joissa VW/audi -merkit.
Nyt: Volvo C70 cab, Ford S-max
EXät: Saab x 17, Caddy SRX 4.6, Camaro Z28 Conv, Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D, Volvo S802.5T, Volvo S80T6, Jeep G-C x 3, OpelVectra, MB300E, BMW750i, BMW540i + jokunen skoda, joissa VW/audi -merkit.
Näyttäisi sopivan...
Minulla on irrotettava Fixus-vetokoukku CS:ssä ja muistaakseni koukun rungossa luki uutena suunnilleen "For Saab 9000 CD" eli tällä perusteella porrasperäiseen ja viistoperäiseen sopisivat samat koukut. Voi olla merkkikohtaisia eroja. Asennutin aikanaan koukun Autopaikka Oy:ssä.
En muuten sitten todellakaan suosittele Fixusta! Halpa on kyllä, mutta irrotettavuus on todella kömpelö, koukku tulee tarpeettoman kauas puskurista eli on aina tiellä ja sähkötöpseli tulee niin arkaan paikkaan ettei taatusti kestä paikallaan kauaa! Mulla oli viimeksi katsastuksessakin sähköt ilmastointiteipin varassa mukana ja ukko vain kyseli että mikäs viritelmä se tuo mahtaa olla... Yksi hitsaustaitoinen kaveri laittoi sitten kokonaan uuden taustapalan koukun viereen ja uuden töpselinkin eli nyt on kondiksessa...
En muuten sitten todellakaan suosittele Fixusta! Halpa on kyllä, mutta irrotettavuus on todella kömpelö, koukku tulee tarpeettoman kauas puskurista eli on aina tiellä ja sähkötöpseli tulee niin arkaan paikkaan ettei taatusti kestä paikallaan kauaa! Mulla oli viimeksi katsastuksessakin sähköt ilmastointiteipin varassa mukana ja ukko vain kyseli että mikäs viritelmä se tuo mahtaa olla... Yksi hitsaustaitoinen kaveri laittoi sitten kokonaan uuden taustapalan koukun viereen ja uuden töpselinkin eli nyt on kondiksessa...
Samanlaisen irrotettavan fixuksen ruuvasin vuosi sitten omaan CS:ään.
Koukun laatassa tosiaan lukee 9000 CD ja lisäksi max. vetopaino 1600 kg. Jää siis CS:n kapasiteetista pari sataa kiloa käyttämättä, kaipa se sen vetäisi, ainakin kesällä voisi päästä liikkeelle ylämäkeenkin
Tuosta irrotettavuudesta ja säkörasian paikasta olen Tobyn kanssa samaa mieltä. Onneksi meikäläinen tarvii koukkua perin harvoin.
Koukun laatassa tosiaan lukee 9000 CD ja lisäksi max. vetopaino 1600 kg. Jää siis CS:n kapasiteetista pari sataa kiloa käyttämättä, kaipa se sen vetäisi, ainakin kesällä voisi päästä liikkeelle ylämäkeenkin
Tuosta irrotettavuudesta ja säkörasian paikasta olen Tobyn kanssa samaa mieltä. Onneksi meikäläinen tarvii koukkua perin harvoin.
#1894 : 9000 CS 2.0t -96 , 9-3 SC TiDS -09 , 9-3 Cab 1.8t+Hirsch -05 . . . . Entiset : 90 -85 , 900c -88 , 900s 2,3i -96
Cc:n koukku ei sovi, taitaa olla hieman lyhyempi kuin cd:n vastaava. Cs:n koukku taas pitäisi sopia.
Jos joku tarvii cc:n koukun niin tallista löytyy aivan uusi ja iskemätön, kiinteää mallia oleva. Edukkaasti.
Jos joku tarvii cc:n koukun niin tallista löytyy aivan uusi ja iskemätön, kiinteää mallia oleva. Edukkaasti.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3 2.0T xwd -09 (PR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).