Lie varmaan foorumin aktiivikäyttäjä.
-98 cs 2,0tA Sport (stg1/E85 sekä bensa) väri "hopea" olikohan 268. Mittarissa jotain 37++++km. Katsastus ei voimassa. Viimeksi liikenteessä heinäkuussa 2019,sen jälkeen siirrelty pihassa pari kertaa. Autossa on alkuperäisvarusteena aeron korisarja ja jälkiasenteiset vaaleat lepakot ja nahka ratti. Nastattomat juuri ja juuri katulailliset talvirenkaat peltivanteilla+muovikapselit, ok-kuntoiset kesärenkaat tarvikealuilla sekä superaerot loppuun ajetuilla renkailla. Edu ajoittain pimeä, mutta ei oo kiehutettu sen takia. Oik etuloksussa ruostereikä, takahelmoista vois jotain kans löytyä, tunkin korvakko korjattu jokunen vuosi sitten. Tuulilasi uusittu ~2012, karmi näyttää aika terveeltä edelleen. Ajovalojen sähkökeskuksessa joku huono kontakti. Mukana tulee "pari kopallista" tonnarin osia.
16 tuumaset on suurimmat korrektit tonnariin juu. 15 tuumaset näyttää kyllä avuttoman pieniltä noin isossa autossa. Ois saanu mun mielestä uutena olla jo ainakin 17 tuumaiset tuon kokoiseen autoon.kamarko kirjoitti: ↑Su Marras 22, 2020 14:47Pelastettu on. 1997 CD 2,0 T autom. Syvä tummansininen. Tällä hetkellä 299900km ajettu. Lämmin kuin sauna ja ah, niin pirun hyvä ajaa. Rek NCA-360, jos jollain tietoa niin olisin kiinnostunut menneisyydestä. Sen tiedän, ettei ole juurikaan ajettu lähes kymmeneen vuoteen. Ja manuaalikirjasta kaipailisin jos sattuisi nurkissa pyörimään. Tarkoitus on nyt talvi ajella mutta autoromantikkona luulen armahduksen keväällä koittavan säästeliääseen harrasteajoon. Ideoita asiallisista kesävanteista kuulisin mielelläni. Ajatuksena olisi hankkia aikakausikorrektit vanteet tuohon. Oliko tuon ajan tonnareissa 16" suurin koko? Kyllähän 15" näyttää ihan hullun pieneltä tuon auton alla..
Joo, oli täällä foorumilla pari päivää kai myynnissä ja hain sitten pois. Juurikin Hesasta.
Joo, on tähän mennessä kyllä etenkin hintaisekseen ollut hyvä. Pohjassa ei ruostetta, mutta helmoissa ja kaarissa sekä myös ovissa jonkin verran. Mistään en kyllä sormea saanut menemään läpi tai edes painumaan. Jos mulla aika riittää niin varmaan nuo edellä mainitut ruosteet hoidan pois.