pääsinkö vihdoin kärvähtäneiden di kasettien kerhoon?
pääsinkö vihdoin kärvähtäneiden di kasettien kerhoon?
ei käynnisty,lupaa puolella kaasulla.-89 di/apc.aluks pamahteli ku kokeilin eka kerran sitten se loppui kuitenkin edelleen lupaa.la iltana ajoin talliin lopetettuani hitsauksen,akunkengä irti työn ajan. pumpun sulake ehjä.auto on seisonut viimeisen puoli vuotta(projekti)sitä on käynnistetty kerran viikkoon.mutta nyt en ymmärrä.mikä neuvoksi?pihalla ois toinen samanlainen vaimon käyttö-autona,uskaltaisko siitä komponentti kerrallaan
kokeilemalla edetä,siis ei vaimon reaktiota tarvii pelätä vaan jos ois paha oikosulu ja polttas vaimonkin auton ehjät osat.
kokeilemalla edetä,siis ei vaimon reaktiota tarvii pelätä vaan jos ois paha oikosulu ja polttas vaimonkin auton ehjät osat.
EN sulje täsä pois tuota bensapumppua; senhän "pitää" jossain vaiheessa kyrvähtää
Mutta tuo pamahtelu...
Voisiko olla kampiakselin asentotunnistin mennyt? Omassa autossa kävi niin; lähti joka kerta käyntiin, mutta tyhjäkäynti seilasi 600rpm-4000rpm, paukkui putkessa ja muutaman sekunnin päästä lopulta sammui.
Outo piirre oli, että kun yön jälkeen laittoi kylmänä käyntiin, kävi n.30sek ihan nätisti (ehti ajaa jopa parkkipaikan ympäri), mutta sitten alkoi taas sekoilemaan. No, rikki mikä rikki, anturin vaihdon jälkeen pelannut 50tkm ihan OK.

Voisiko olla kampiakselin asentotunnistin mennyt? Omassa autossa kävi niin; lähti joka kerta käyntiin, mutta tyhjäkäynti seilasi 600rpm-4000rpm, paukkui putkessa ja muutaman sekunnin päästä lopulta sammui.
Outo piirre oli, että kun yön jälkeen laittoi kylmänä käyntiin, kävi n.30sek ihan nätisti (ehti ajaa jopa parkkipaikan ympäri), mutta sitten alkoi taas sekoilemaan. No, rikki mikä rikki, anturin vaihdon jälkeen pelannut 50tkm ihan OK.
Ajossa: 9-3 SC 2.0t BP M6 -08 (vaimon!) (ka), 9-5 SC Aero M5 -09 (ka), 9-3 Cab 2.0t SE M5 -00 (ka)
Harrasteet: 96 V4 L -77 (ek), Sonett III -71 (ka ja todellakin oe!)
Exät: 9000Aero -97 (ka), 9000ccT16DI -89 (kr)
Harrasteet: 96 V4 L -77 (ek), Sonett III -71 (ka ja todellakin oe!)
Exät: 9000Aero -97 (ka), 9000ccT16DI -89 (kr)
ei huonoa, ettei hyvääkin
tulipahan huomattua tämän käyntihäiriön myötä seuraavaa:kahdessa saman-ikäisessä samanlaisessa autossa erilaiset sytkä-kasetit?toinen musta,toinen punainen.lisäksi sisäpuolella olevat numerot eivät täsmänneet,ja kun vaihtoi ristiin niin kävi kangeasti ehkä 1 1/2 pytyllä.mutta se hyvä asia oli se että aiemmin ostamani varaosa-auton mukana tullut ylimääräinen kasetti joka oli myyjän mukaan mykkä,ei sitä ollut.kasetti on pyörinyt milloin missäkin nurkassa ja olen ajatellut vuosien varrella että uskaltaiskohan tuota kokeilla vai viskaisko mäkeen,ja nyt pakon sanelemana tuli testattua ehjäksi.mitenkähän lienee tuo kasettien väriero kertookohan se jo erilaisuudesta?olisi kiva tietää.olin siinä uskossa että kasetit käy -89-97 samat.
Onhan noita mustia nähty monessakin tonnarissa.
Kyllä se auto sillä käy, mutta en suosittele laittamaan, ellei se ole ainoa vaihtoehto.
Itsellänikin on musta, mutta toisaalta kävin tänään hakemassa punaisen sen tilalle..
Kyllä se auto sillä käy, mutta en suosittele laittamaan, ellei se ole ainoa vaihtoehto.
Itsellänikin on musta, mutta toisaalta kävin tänään hakemassa punaisen sen tilalle..
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Punainen pitäisi olla kaikissa tonnareissa, 200e maksoin omastani, se taitaa olla aika vakiohinta.
On niitä halvemmallakin näkynyt, joten jos muutaman kybän säästö kiinnostaa, niin kannattaa vähän soitella ympäriinsä.
Musta tulee myyntiin tässä jossain vaiheessa. Tietääkseni täysin ehjä kasetti (ainakin auto käy iloisesti sillä), mutta koska auto ei ole enää vakio, en halua ottaa mitään riskejä nakutuksen tunnistuksen toimimattomuuden suhteen.
On niitä halvemmallakin näkynyt, joten jos muutaman kybän säästö kiinnostaa, niin kannattaa vähän soitella ympäriinsä.
Musta tulee myyntiin tässä jossain vaiheessa. Tietääkseni täysin ehjä kasetti (ainakin auto käy iloisesti sillä), mutta koska auto ei ole enää vakio, en halua ottaa mitään riskejä nakutuksen tunnistuksen toimimattomuuden suhteen.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Lambda -anuturi?
Onko -89:ssä KATti? Vaikuttais kylmänä toimivuuden / lämpimänä toimimattomuuden vuoksi lambda-anturivialta.