On tullut tehtyä aikoinaan allekirjoituksen tonnariin kansiremppa ilman koneistusta. Kansi lasia vasten ja todettiin suoraksi. Pari vuotta meni ihan hyvin ennenkuin kone sanoi poks poks
Saab 9000 2.0t -97 Jubileum Stage X
Hyundai i30 1.6crdi -14
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
jos autossa on vielä leimaa pan hiven niin veden loristessa pahvin välistä tulee ajatuksiin jättääkkö auto siihen vai vähän raottaa kantta ja heittää pahvi väliin jolloin saa leimasta ns täyden hyödyn irti.
järkeähän tuossa ei ole.
joskus satuin korjaamolle jossa vaihdettiin nät king colea tonttuun ja apurungon mutteri runkopalkissäkin pyöri ympyrää ja jouduttin avaamaan runkopalkkia, katselin jotta stefat vuotaa lootassa mutta asiakas ei halunnut lisätä hintaa vaan halusi pelkän kytkimen asennuksen mikä siis tehtiin.
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, 2xfordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,
Kyllähän kansi pitää koneistaa jos siihen on syytä? Valmistajan ohjeen mukaisesti. Kansiremontin laajuus riippuu ihan osaamisesta ja/tai lompakon paksuudesta.
Peug 505 -85 Turbo Inj.+ Opel Manta A -70 + Saab 9000 CSE 2.3TA -94 + 9-5 AERO 2.3TSA -00
+ Maserati 3200 GTA -01 + Opel Insignia 2L turbo 4x4 -10 #2135
Ihan turhaa ajan haaskausta, jos jotain vikaa on.
Yhden kansipahvin olen vaihtanut aikaperusteisesti, eli vaihdoin kun oli viriä tulossa ja kilometrejä oli jo se noin 200tkm mittarissa. Mitään vuotoja tms ei havaittu. Ollut nyt 10 vuotta paikallaan ja pitää.
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa),
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.