Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
ng900aero
"Saabisti"
Viestit: 9392 Liittynyt: Ti Marras 18, 2003 23:59
Paikkakunta: Herttoniemi
Viesti
Kirjoittaja ng900aero » Su Maalis 20, 2005 14:09
Tuha kirjoitti: Onkos tuollainen poikkituki helppo asentaa?
Katso ylläolevaa kuvaa
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Tuha
"Hölösuu"
Viestit: 4958 Liittynyt: La Elo 02, 2003 10:09
Paikkakunta: Säkylä
Viesti
Kirjoittaja Tuha » Su Maalis 20, 2005 16:54
ng900aero kirjoitti: Tuha kirjoitti: Onkos tuollainen poikkituki helppo asentaa?
Katso ylläolevaa kuvaa
Joo joo, mutta tuleeko toi kiinni niihin onko ne nyt sitten iskarin pultit vai mitkä jotka siinä näkyy?
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68
Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
Tepa turbo
"Tuplakaasari"
Viestit: 93 Liittynyt: Pe Elo 08, 2003 14:42
Paikkakunta: Sievi
Viesti
Kirjoittaja Tepa turbo » Su Maalis 20, 2005 19:16
Tuha kirjoitti:
Joo joo, mutta tuleeko toi kiinni niihin onko ne nyt sitten iskarin pultit vai mitkä jotka siinä näkyy?
Kyllä ja helppo asentaa...
Mutta 2.0T öljyn vaihto ja tarkistus hieman vaikeutuu.
vm.1986 9000i special ;-)
#2008
Rimuli
"Turbo"
Viestit: 249 Liittynyt: Pe Elo 29, 2003 19:13
Paikkakunta: Yläne
Viesti
Kirjoittaja Rimuli » Ma Maalis 21, 2005 09:25
Mukana.
Turbo Saabismi on mun mieli sairaus!
9000 T16 -87
peinu
"Hölösuu"
Viestit: 6200 Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:09
Paikkakunta: Jyskä
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja peinu » Ma Maalis 21, 2005 15:20
Puhetta on, että CC-mallisen auton kori olisi huomattavasti löysempi kuin CD- tai CS-korisen. Joten mahtaakohan noihin CD/CS:iin olla huomattavaa hyötyä tuosta viritelmästä? Tollanen tyylikäs ripa kyllä nostaa hevosvoimia ainakin 35hp, väännössä ei suurempia muutoksia
9-3X 2.0T XWD -10 BioPower,
9-5 2.3t -00 US specs BP steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Ansis
"Hölösuu"
Viestit: 1264 Liittynyt: Ti Syys 23, 2003 13:35
Paikkakunta: Viialabama
Viesti
Kirjoittaja Ansis » Ma Maalis 21, 2005 15:48
Eli rajoitin nappaa ylempänä
96 M75 i12 5-speed
rälläkkä
"Hölösuu"
Viestit: 1828 Liittynyt: Ti Touko 04, 2004 13:30
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti
Kirjoittaja rälläkkä » Ma Maalis 21, 2005 16:09
Tuli tuossa mieleen että minkäslaisesta värkistä oli tarkoitus teettää nuo laipat?
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2080 Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo
Viesti
Kirjoittaja Japso » Ma Maalis 21, 2005 20:13
Tuo 10€/laippa on laskettu patarautaiselle, rosterista tulis hintaa 15€/laippa. Pitäisi tehdä päätös, kummasta otetaan. Rosterista tulee siistimpi ja kestävämpi. Itse olen sen kannalla. Hinta varmistuu lopullisesti, kunhan työstäjä saa CAD-kuvan valmiiksi.
Foxbody turbo
rälläkkä
"Hölösuu"
Viestit: 1828 Liittynyt: Ti Touko 04, 2004 13:30
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti
Kirjoittaja rälläkkä » Ma Maalis 21, 2005 20:35
Tulin siihen tulokseen, että luovun tuosta poikkituesta. Ilmastoinnin putket on aika sopivasti edessä
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2080 Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo
Viesti
Kirjoittaja Japso » Ma Maalis 21, 2005 20:40
Löytyi toinenkin tekijä noille laipoille, saattaa tulla aavistuksen halvemmaksi sitä kautta. Loppuviikosta selviää.
Foxbody turbo
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2080 Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo
Viesti
Kirjoittaja Japso » Ma Maalis 21, 2005 20:42
rälläkkä kirjoitti: Tulin siihen tulokseen, että luovun tuosta poikkituesta. Ilmastoinnin putket on aika sopivasti edessä
Katsos tuolta ensimmäiseltä sivulta kuvaa, myös siinä on nuo ilmastoinnin putket. Eli pienellä korotuspalalla menee helposti paikalleen.
Foxbody turbo
rälläkkä
"Hölösuu"
Viestit: 1828 Liittynyt: Ti Touko 04, 2004 13:30
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti
Kirjoittaja rälläkkä » Ma Maalis 21, 2005 21:30
Niinpäs näkyy, pitääpä vielä katsella tarkemmin, mulla nuo putket taipu sen verran tuota höyrystinkoteloa repiessä että ne kulkee aika korkealla...
hasha
"Aero"
Viestit: 472 Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 14:54
Paikkakunta: Espoo
Viesti
Kirjoittaja hasha » Ti Maalis 22, 2005 11:05
Mukana ollaan, rosteri kiinnostaisi enemmän kun hint(aero)kaan ei ole paha!
#2359 Ex: 9000CC T16 M90/88 Black, Ex: 900 GL T8 M86, Ex: 9000 Aero M96 Black
EX: 9-5 Aero Sedan M04 Espresso Black, EX: 9-3 SE Sport Coupé M99 Black ,
Saab 9-3 SS 2.0T BP Aero M08 Snow Silver, 9-3 SC 2.0t BP Vector M08 Black
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2080 Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo
Viesti
Kirjoittaja Japso » To Maalis 24, 2005 16:30
Otettiin mittoja tolpan ympäriltä, siinä on tuplapelti, 4mm paksua. Laipan voi tehdä joko 3mm tai 5mm rosterista, tuo 5mm taitaa olla turhan tuhtia(?), koska peltikään ei ole niin paksua. Heittäkääs mielipiteitä, kummasta tehdään?
Foxbody turbo
kepakok
"Ruisku"
Viestit: 146 Liittynyt: Ke Maalis 02, 2005 13:28
Paikkakunta: Pori
Viesti
Kirjoittaja kepakok » To Maalis 24, 2005 17:36
peltihän on prässätty niin että se vastaa moninkertaisesti suoraa peltiä.. olisin ehdottomasti ton 5mm kannalla...jottei se jäi pelkäksi koristeeksi ja rosteri ehdottomasti..
Saab 9-5 -01 Uudella koneella ilman etanolia..se kuuluu vain juotavaksi
Saab 9-5 Vakio 2.3T autom.-98 tässäkin vain vänkäri etanolissa