Muutaman kesän huolettomien ajojen jälkeen tonnarini on tällä viikolla kerännyt kummallisen paljon vikalistaa..
Auton takahelmakoteloita hitsattiin (yllättävän kallista!) mutta auto ei lähtenytkään enää uusintakatsastuksen jälkeen konttorin pihalla käymään. Hinaus korjaamolle ja diagnoosina hajonnut kampiakselin asentoanturi JA bensapumppu. Lisäksi akku on sahatessa kuollut lopullisesti.
Luuletteko että hitsatessa (akku kai siinäkin irrotetaan turvallisuussyistä) on voinut hajottaa anturia tai bensapumppua? Toki autolla pystyi hitsaamosta konttorille ajelemaan...
Kuskinpuoleinen sähköikkunakaan ei inahda. Voikohan se olla yhteydessä siihen kun joku (Volvo-kuski?
Syksyksi on sitten jäähdytinkennon vaihtoa tiedossa kun nykyinen tiputtaa. Eikä olisi pitänyt testimielessä kokeilla penkinlämmittimiäkään kun nekään eivät kumpikaan toimi...!
9000 CSE '97, 2,0l