Moi!
Tällä lämpötilalla ei vielä kompura ruvennut pyörimään (käsin pystyy hienosti pyörittämään) ja vikakoodit näyttää nollaa. Eli voiko kylmäaineet silti olla vähissä vaikka näyttää nollaa? Täytyy käydä täytättämässä...
Taas kerran ilmastoinnista...
Taas kerran ilmastoinnista...
Autot nyt:
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
Johtuukos tällainen myös kylmäaineiden puutteesta:
Kun ulkoilma on n. +8 ja aurinko lämmittää kabiinin kuumaksi, pitää ACC asettaa +16 ennen kuin alkaa viilenemään. Sitten vähitellen voi nostaa lämpötilaa.
Viime keväänä sama juttu, kesähelteellä sitten voi pitää 21-22 astetta ACC:n näytöllä.
...niin, ja nyt ei ole kyse talvipalttoo päällä ajelusta.
Kun ulkoilma on n. +8 ja aurinko lämmittää kabiinin kuumaksi, pitää ACC asettaa +16 ennen kuin alkaa viilenemään. Sitten vähitellen voi nostaa lämpötilaa.
Viime keväänä sama juttu, kesähelteellä sitten voi pitää 21-22 astetta ACC:n näytöllä.
...niin, ja nyt ei ole kyse talvipalttoo päällä ajelusta.
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7771
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Sen kylmäaineen määrän voi itse tarkastaa..!!!
Akvaariokotelossa olevasta ( kuivaimen ) mittalasista.
Siinä lasissa ei saa näkyä kuplia, vaan lasin on oltava kirkas koko ajan.
Lasi näkyy vasemmalla puolella olevassa putkessa.
http://www.eeuroparts.com/(u3rzeg450cbt ... &code=4608#
Akvaariokotelossa olevasta ( kuivaimen ) mittalasista.
Siinä lasissa ei saa näkyä kuplia, vaan lasin on oltava kirkas koko ajan.
Lasi näkyy vasemmalla puolella olevassa putkessa.
http://www.eeuroparts.com/(u3rzeg450cbt ... &code=4608#
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#