En löytänyt hauilla oikein mitään mutta minkälainen homma on vaihtaa tuo alatukivarren takahela vasemmalle puolelle. Vaihdoin viime keväänä oikealle eikä se nyt mikään ihan paha juttu ollut mutta jostain on jäänyt takaraivoon, että toinen puoli olisi huomattavasti hankalampi. En tiedä mistä sen olen päähäni saanut mutta miten on pitääkö varautua henkisesti ennen talliin menoa?
Jep juuri näin, eli ei eroa puolien välillä. Tosin...en kyllä muista, että kumman puolen vaihdoin ensin, mutta kuitenkin kävi seuraavaa...Eli ensimmäistä kertaa ikinä ryhdyin tonnarin alustaa roplaamaan ilman sen kummempia ohjeita (Haynesin öljynvaihto-opas oli ainoastaan tiellä...). Lähtihän se tukivarsi irti ja puslakin tuli vaihdettua, mutta kyllä siinä varmaan kolme-neljä tuntia meni, kun kaikki piti tehdä ensin väärin (esim. kallistuksenvakaajaa vastaan EI kannata painia voimalla, vaan nostaa molemmat puolet ilmaan yhtä aikaa) Toinen puoli vaihtuikin sitten kokemuksen kartuttua alle tunnissa
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
ecopower kirjoitti:Eihän tuohon saa meneen aikaa vartti tuntia kauempaa!
Varttitunti meni jo etsiessä tunkin pumppuvartta, sitten halkesi hylsy pyöränpulttia avatessa ja puslan avaamiseen tarvittava 18mm avainkin piti kuljetuttaa paikalle kaverin faijan toimesta kun ei semmoista omista fasiliteeteista silloin löytynyt... Noh, mikäs kiire tässä valmiissa maailmassa.
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Muistelin vähän ettei se paha homma ollutkaan, tosin taisi käydä vähän samalla lailla, että 18 mm avainta ei meinannut heti löytyä jne. no onhan tekemistä maanantaille. Kiitokset kaikille.