Laatikkokysymys
-
- Matalapaineturbo
- Viestit: 154
- Liittynyt: To Tammi 14, 2010 15:47
- Paikkakunta: Fiskars/Helsinki
Laatikkokysymys
Sellaista pohdintaa kun vaihteiston vaihtoa enteilen että onko eroja vaparin ja turbon manuaalilaatikoissa? Kyseessä siis pitkälohko b202 koneet. Vapari on vm -91 ja turbo vm -92. Ja oliko näissä eri välitykset ym eroja?
Re: Laatikkokysymys
Välityksissä ainakin on eroja. Joku paremmin tietävä kertokoon enemmän, mun kaikki tonnarit on olleet automaatteja.
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Nissan Maxima 3.0 V6 A.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Re: Laatikkokysymys
2.3T -91:een vaihdoin laatikon pari vuotta sitten, pitkälohkon (turbo) laatikot olivat kiven alla joten laiton vaparin laatikon.
Tosiaan perän välitys on vaparin lootassa tiheämpi.
Vanhasta laatikosta piti ottaa vetoakselin malja ja väliakseli kun olivat erilaiset vaparissa, menivät heittämällä paikoilleen.
Tosiaan perän välitys on vaparin lootassa tiheämpi.
Vanhasta laatikosta piti ottaa vetoakselin malja ja väliakseli kun olivat erilaiset vaparissa, menivät heittämällä paikoilleen.
9-3 SS -05
9-5 Aero -02
9000 CD 2.3T -91
Tech2
9-5 Aero -02
9000 CD 2.3T -91
Tech2
Re: Laatikkokysymys
Ainakin Saksasta tuodut tontut olipitemmillävälityksillä kun vapari 88 malliin kulki motarilla tollasta195 kaasu pohjassa
saab,96,99CC-75,saab 9000-95,2xrabeneic binetta de luxe, fordsonpower että major, fiat 580td4wd,fiat 9804wd,MF165,,nuffield 10/60 olympia maamosa, bernard maamosa,