Syy oli pieni pala 4. imuventtiilin välissä.
Pala oli lähtenyt sulaan 2. sylinteriltä ja matkannut 3. kautta 4.:seen, jossa nappas lopulta tulpan kärjet yhteen ja vika ilmeni.
No moottorin vaihtoa ja samalla hiukan muutakin.
Ahdin huoltoon TurboTohtorille, sopiva yksilö valittiin 8:n T25 Garretin joukosta.
Ohjausvaidhe vaihtoon, entinen naksu jossainkohtaa.
Vaihtomoottorin ÖP:n pesu ja billet alumiini tarkastusluukku sihtin alle.
Kaiken kukkaraksi etuloksut paskaa, joten vaihtoon purkuautosta.
Purkuautosta myös Jubileen korisarja kokonaisuudessaan, ovet, takaluukku ja konepelti.
Joutuu ovipaffit vaihtaan ,nin tulee Aeron paffit ja niihin jalopuut.
En jaksa kaikkia lukkoja vaihtaa, niin purkuautosta myös virtalukko, selviää vähällä.
Takapuskuriin piti vaihtaa runko, alumiini oli hapannu puhki
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Katsastus ois kuun loppuun, siihen jos sais valmiiksi
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Unohin varmasti joitan ja lisäilen perään.