automaatti tontun piristys? :)

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mäksä »

turbo näytti olevan suht kunnossa tuos ku se oli irti yhdes vaihees.

onkos se tuol sp:een sivuil toi turbo upgrading vai mikä (ei tuo ruotti hallus kovin hyvin)

edit: tais löytyy?

DI/APC Chip
J/R Sportluftfilter
Bränslechip
3" Sportavgassystem
Sportkatalysator
Utbytes Grupp A (trim60) turbo
Progressiv bränsletrycksregulator

+68 hk
+119 Nm
16,800 kr

mitäs noi 2viimistä osaa tuos on?
Viimeksi muokannut Mäksä, Ti Maalis 29, 2005 09:35. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
BMW 525iA Touring Executive
Defeat
"Hirsch"
Viestit: 729
Liittynyt: Ti Elo 17, 2004 15:14
Paikkakunta: Oulainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Defeat »

Speedpartsin lastuja tuosta :arrow: Uppgradering - Chiptrim
Osta aina halvinta. Se tulee kalliiksi ja kallis on laadukasta.

#2222 Saab 9000 CSE 2.0T '96
           Saab 9⁵ 2.3t '00
suora6
"Tuplakaasari"
Viestit: 71
Liittynyt: To Maalis 03, 2005 14:53
Paikkakunta: salo

Viesti Kirjoittaja suora6 »

Mäksä kirjoitti:turbo näytti olevan suht kunnossa tuos ku se oli irti yhdes vaihees.

onkos se tuol sp:een sivuil toi turbo upgrading vai mikä (ei tuo ruotti hallus kovin hyvin)

edit: tais löytyy?

DI/APC Chip
J/R Sportluftfilter
Bränslechip
3" Sportavgassystem
Sportkatalysator
Utbytes Grupp A (trim60) turbo
Progressiv bränsletrycksregulator

+68 hk
+119 Nm
16,800 kr

mitäs noi 2viimistä osaa tuos on?
Utbytes Grupp A (trim60) turbo = isompi ahdin (pakopuoli)
Progressiv bränsletrycksregulator=progressiivinen bensapaineen säädin
9000cc vm-89 2,0T ex.autom.
Toyota Land Cruiser FJ40 -75 3.9L L6
BMW 525
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mäksä »

ok kiitoksia, tietysti tuo steg2 ois paljo halvempi ja varmaan riittäis ja ois laatikko ystävällisempi?

mihes muuten toi lastu sit niinku fyysisesti tulee :oops:
BMW 525iA Touring Executive
Defeat
"Hirsch"
Viestit: 729
Liittynyt: Ti Elo 17, 2004 15:14
Paikkakunta: Oulainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Defeat »

Minäkin katselin, että tuo isompi ahdin ja progressiivinen bensapaineensäädin saa steg 3:en hinnan nousemaan aika progressiivisesti steg 2:een verrattuna. :lol:
Kuitenkaan tehossa ja väännössä ei noiden välillä näytä kovin suurta eroa olevan.
Osta aina halvinta. Se tulee kalliiksi ja kallis on laadukasta.

#2222 Saab 9000 CSE 2.0T '96
           Saab 9⁵ 2.3t '00
suora6
"Tuplakaasari"
Viestit: 71
Liittynyt: To Maalis 03, 2005 14:53
Paikkakunta: salo

Viesti Kirjoittaja suora6 »

Mäksä kirjoitti:ok kiitoksia, tietysti tuo steg2 ois paljo halvempi ja varmaan riittäis ja ois laatikko ystävällisempi?

mihes muuten toi lastu sit niinku fyysisesti tulee :oops:
toinen di/apc boksiin kuskin penkin alle
ruiskuboksiin ,"akvaarioon" eli sinne muovihärpäkkeen alle mikä on siinä tuulilasin alla ,konehuoneessa kuskin puolella
Näin siis jos on di/apc
9000cc vm-89 2,0T ex.autom.
Toyota Land Cruiser FJ40 -75 3.9L L6
BMW 525
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8096
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

Mäksä kirjoitti: mihes muuten toi lastu sit niinku fyysisesti tulee :oops:
No vanhan orkkislastun tilalle :wink: Joo, eli tuossa tulee kaksi lastua, LH-jetille (bensalastu) ja DI/APC:lle (sytkälastu). Molemmat lastut sijaitsevat em. ohjausyksikköissä (=boksissa). LH-jetin "boksi" löytynee akvaariosta (siinä lukee "Jetronic" aika isolla), ja DI/APC tuon ikäisessä tod.näk. kuskin penkin alta. Sitten vaan boksit auki ja sieltähän ne lastut paljastuu. Kannattaa sitten todellakin laittaa oikein päin ne lastut, ne saa myös väärinkin päin, siellä on vain merkit, ei mitään fyysistä estettä väärinpäin laitolle...

EDIT: Taas selitin liikaa ja muut kerkisi ensiksi :)
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
suora6
"Tuplakaasari"
Viestit: 71
Liittynyt: To Maalis 03, 2005 14:53
Paikkakunta: salo

Viesti Kirjoittaja suora6 »

Mäksä kirjoitti:ok kiitoksia, tietysti tuo steg2 ois paljo halvempi ja varmaan riittäis ja ois laatikko ystävällisempi?

mihes muuten toi lastu sit niinku fyysisesti tulee :oops:
hyvä linkki:
http://www.speedparts.se/arkiv/anvisnin ... nt_anv.pdf
http://www.speedparts.se/arkiv/anvisnin ... di-apc.pdf
9000cc vm-89 2,0T ex.autom.
Toyota Land Cruiser FJ40 -75 3.9L L6
BMW 525
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mäksä »

jep kiitoksia, kaippa se rahatilanteen sallies toi steg2 täytyy hommailla.

mites muuten ku tuossahan tulee toi alkuosa putkesta vaan 3" eikö, ni mist sais hommattuu sen loppuosan kans
BMW 525iA Touring Executive
suora6
"Tuplakaasari"
Viestit: 71
Liittynyt: To Maalis 03, 2005 14:53
Paikkakunta: salo

Viesti Kirjoittaja suora6 »

Mäksä kirjoitti:jep kiitoksia, kaippa se rahatilanteen sallies toi steg2 täytyy hommailla.

mites muuten ku tuossahan tulee toi alkuosa putkesta vaan 3" eikö, ni mist sais hommattuu sen loppuosan kans
speedparts.se /tuning /Avgassystem
pro-carservice varmaan myy kun on noitten jälleenmyyjä suomessa
9000cc vm-89 2,0T ex.autom.
Toyota Land Cruiser FJ40 -75 3.9L L6
BMW 525
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2081
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja Japso »

Mäksä kirjoitti:jep kiitoksia, kaippa se rahatilanteen sallies toi steg2 täytyy hommailla.

mites muuten ku tuossahan tulee toi alkuosa putkesta vaan 3" eikö, ni mist sais hommattuu sen loppuosan kans
Samasta puljusta saa myös kokonaista putkistoa. Eli yhteyttä PCS:n Rikuun ja tilausta kehiin ;) .
Foxbody turbo
9000cst
"Hölösuu"
Viestit: 1676
Liittynyt: Ti Touko 25, 2004 09:11

Viesti Kirjoittaja 9000cst »

Juu soitappa PRO-Carserviceen niin Riku ja Pete kertovat sinulle miten ja mitä laitat autoosi että myös hoitavat Speedpartsin maahantuonnin.

puh: 014-282200
auki: 8-16 arkisin
Saab 9000 CS 2.0t Aut. -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
Mäksä
"Saabisti"
Viestit: 2334
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 16:06
Paikkakunta: Turun seutu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mäksä »

9000cst kirjoitti:Juu soitappa PRO-Carserviceen niin Riku ja Pete kertovat sinulle miten ja mitä laitat autoosi että myös hoitavat Speedpartsin maahantuonnin.

puh: 014-282200
auki: 8-16 arkisin
ei täs ny viel oo kiire..no money no saab boost :D

alustavasti vast ajattelin et mitä laittaa, mut täytyy soitella ku tulee ajankohtaseks
BMW 525iA Touring Executive
iita
"Aero"
Viestit: 402
Liittynyt: Ma Maalis 07, 2005 19:25
Paikkakunta: lapinlahti

Viesti Kirjoittaja iita »

jos päädyt sp:lastuihin kerro minkälaisia paineita pukkaa ,itse viime syksynä ostin 3 putkiston ja lastut,ja hyvin hyppäs 1,7 bar ,tosin palautin lastut kun en rohjennut jättää sellaisille paineille.sitä ennen oli max ja perus paineet mitattu.0,4 ja 0,9 bar.1 ja 2 vaihteella laski kyllä 3 sek kuluttua sinne minne pitikin 1,2 bar,mutta esim. nelosella en hirvinnyt niin kauan kiihdyttää jotta olisin nähnyt missä vaiheessa paineet laskee.tänä kesänä olen menossa jyväskylään penkkiin jossa ruuvaavat alkuperäisiä boxeja vastaaville lukemille eli 1,2 bar. hintaa toimenpiteellä 400 €autoni -89 di/apc manual
Vastaa Viestiin