Sairaan hieno tonnari

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
9-5 Nordic
"Aero"
Viestit: 446
Liittynyt: To Syys 18, 2003 13:40
Paikkakunta: Tuusula

Sairaan hieno tonnari

Viesti Kirjoittaja 9-5 Nordic »

eli Klubin jäsenen, nim. Jamppa, omistama 9000 2,3 Turbo S. Kuvat klubin sivuilla. Siinä on aito Saab, josta tihkuu brändin imago ja luonne, ainakin omasta mielestäni. Kateeksi käy.
Paljonko autolla on ajettu ja mikä on sen historia, jos saa tiedustella.

9-5 Nordic
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Vilkasimpa muuten itsekki kuvat.Oijoi joi.Onhan tuo kyllä nätti. 8O :D
Jamppa
"Hölösuu"
Viestit: 2011
Liittynyt: Ke Kesä 25, 2003 10:46

Viesti Kirjoittaja Jamppa »

Juu semmonenha se on :)

Mittarissa on nyt 280tkm.
Aika tarkkaan vuoden nyt olen omistanut tuon pelin. haettiin se tuolta etelä-ruotsista. Silloin siinä oli mittarissa noin 235tkm. Eli aika ahkerassa käytössä tuo on. varuisteina kaikki muu taitaa olla paitsi sähköpenkit :cry: Huom kaikki jopa toimii 8)

Itse olen vaihtanut siihen tdo4 ahtimen. Ja ostanut uudet kesävanteet, nuo kuvissa olevat on talvivalsseina nykyään :wink:. lisäksi on käyty ikkunan sävytyksessä, ja tehnyt vähä ruostesuojausta. Kotelot, ovet,kattopelti ja takalokasuojat käsitelty. Ensi kesänä jos aikaa olisi niin teen loput.

Autossa oli ostaessa suht tuore alusta, iskarit ja jouset. saabin oma virisarja, ja 3" putki. Putkisto oli vain puolisarja, mutta kun etuputki hajosi keväällä, ostin sen alkuosankin 3". sitten vielä se perinteinen kartiofiltteri.

Vielä pitäisi vähä noita helmoja muokkailla uusiksi, ei mitää radikaalia, mutta semmoista pientä säätämistä :idea:
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Vastaa Viestiin