Uudempien tonnareiden hinnat sapettaa.......

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Stressfläkt
"Viggen"
Viestit: 675
Liittynyt: Ke Elo 06, 2003 23:29
Paikkakunta: Kronoby
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Stressfläkt »

Minäkin hommasin kesällä Kokkolalaisen välittäjän kautta ysisatasen.
Välityspalkkio 1000e ja rahti olikohan 360e Pietarsaaren satamaan kontissa.
Tyytyväinen olen ollut autoon ja niin on muut kaverit olleet jotka ovat hänen kautta tuoneet.
Tullauksen hoidin itse ja auton bongasin itse ja pistin välittäjän soittaan myyjälle.
Saksasta välittäjä soitti ja kerto jos autossa oli jotain puutteita varustelussa tai kunnossa, niin ettei yllätyksiä tule.
Säästöä ei tullut niin paljon "suomi" autoon verrattuna, mutta koita löytää vastaavilla varusteilla ja yhtä hyväkuntonen täältä, niin menee äkkiä vuosi.
9000cc Aero / 9-5 2.0t linear sport wagon sentronic
Audi A4 tdi quattro / V70N TDI
jannu huoleton
"Tuplakaasari"
Viestit: 98
Liittynyt: Ma Syys 22, 2003 18:26
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jannu huoleton »

Tuolta vois löytyä asiallista palvelua, jos aikoo Saabia Saksasta tai Ruotsista hankkia. Tuovat autoja pääosin Saksasta.

KimSu Auto
Metviksgatan 6 D, FIN-65200 Vasa, Finland
Tel. +358-50-343 2481, Fax. +358-6-318 0626

http://www.kimsu.fi
Aero Antti
"Kaasari"
Viestit: 48
Liittynyt: Ti Maalis 29, 2005 12:34
Paikkakunta: Lappeenranta/Pietari

Viesti Kirjoittaja Aero Antti »

Kuluttajansuojalaki pätee jos sopijapuolina on suomalainen yritys ja Suomen kansalainen... Oon tehny tästä aiheesta opinnäytetyön 8)
Saab 9-3 Aero -01 BSR Stage 3...
AnttiR
"Hirsch"
Viestit: 979
Liittynyt: Ma Helmi 21, 2005 23:39
Paikkakunta: H:ki

Viesti Kirjoittaja AnttiR »

Kävin itse hakemassa autoni Ruotsista.Hintaa tuli varmasti enemmän kuin Saksan tuliaisille.Perusteena kovemmalle hinnalle ( näin perustelin asian itselleni) oli ,että: 1.luotan enemmän ruotsalaiseen mittarilukemaan. 2.Ruotsissa on 110 kattonopeus,ei siis ole rääkätty . 3.varustelu on varmuudella pohjolan oloihin sopivaa.
Suomessa ei vain ollut vastaavia vähän ajettuja (alle 120 000 km)korkeapaine 2,3:sia.Enkä löytänyt niitä tänäänkään netistä. Hinta on loppupelissä aika pieni juttu eli maksoit siitä 1000 euroa enemmän tai sitten et.Pääasia on ,että löytää sellaisen auton josta pitää.
Joku siellä huutaa ,että tuhat on paljon rahaa! Mutta jos ajatelaan auton käyttöikää esim 12-16 vuotta ja 400 000-600 000 km , niin laskekaa mitä se on prosenteissa kokonaiskuluissa.
Jos joku haluaa apua auton tuonnissa Ruotsista ,niin autan mielelläni.
katajha
"Kaasari"
Viestit: 20
Liittynyt: Su Maalis 06, 2005 04:29

Viesti Kirjoittaja katajha »

Kerro toki lisää; mikä vm, mitä varusteita, paljonko maksoi. Toit ilmeisesti ihan vasta eli ei veropäätöstä vielä?

Muuten samaa mieltä noista hinnoista tonni sinne tai tänne ei merkitse mitään, jos auto on sellainen kuin pitääkin ja sillä ajelee vuositolkulla.
Saab 9000 CSE 2.3tA -96
AnttiR
"Hirsch"
Viestit: 979
Liittynyt: Ma Helmi 21, 2005 23:39
Paikkakunta: H:ki

Viesti Kirjoittaja AnttiR »

Autossa on lämmitettävät ja tummennetut lasit ,metalliväri,automaattiilmastointi,cruise jne.Ei luistonestoa ,ei puuosia eikä nahkoja.Nahkaverhoilusta haaveilin ,kun on hienon näköinen.Kävin koeajamassa sellaisen ja totesin kankaat paremmiksi,Ei luista eikä ollut pakkasella kylmä.Auton ostin Saabin merkkiliikkeestä.Sain hintaan määräaikaishuollon,jossa vaihdettiin kaikki nesteet ja hihnat.Sain jarruihin uudet levyt ja palat,uusi pakoputki,uusi akku,uudet renkaat uusilla aluvanteilla (kesä ja talvi) ja tankki täyteen.Koeajolla huomasin ,että cruise ja ahtopainemittari eivät toimi.Ne korjattiin odottaessa.Osina käytettiin varmuudella orkkiksia.Auto oli ostettu ko. liikkeestä ja ed.omistaja vaihtoi siellä uuteen.Samainen liike oli huoltanut auton koko sen historian ajan.Joten minulla ei ollut pienintäkään epäilystä auton kilometreistä tai muusta historiasta.Vuosimalli on 1996 ,110 000 km ja veroja tuli 4500 euroa.
Ruostesuojautin Suomessa ,ruostetta oli ainoastaan taka-akselissa ja alatukivarsissa EI missään muualla!Käsittämättöman siisti ,ilmeisesti ruotsalainen suola on erilaista kuin meidän.
wesku
"Hölösuu"
Viestit: 3599
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 11:38

Viesti Kirjoittaja wesku »

Melkoista kehitystä parissa vuodessa, nykyään taitaa vanhimmat ysivitoset lähteä pienemmistä pyynnöistä.
Vastaa Viestiin