Check radiator ja anturi

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Saabsick
"Aero"
Viestit: 456
Liittynyt: Ma Loka 13, 2003 08:50
Paikkakunta: TUUSULA

Check radiator ja anturi

Viesti Kirjoittaja Saabsick »

Olen hämilläni 8O
Taannoin kävi niin että ´95 CSE:n vesiletkuun tuli hiushalkeama ja onneksi mittaristoon tuli siitä viesti "check radiator", huomasin pysähtyä ja kaikki hyvin ei tullut vammoja koneeseen.
Paisuntasäiliön anturi siis kaiketi toimii. :D
Nyt asensin lohkolämppärin ynnä sisälämppärin (ohimennen kettumainen pujottaa se panssariletku apparin jalkjatilaan, konetilassa ylhäältä ei ylety...). Siinä rytäkässä taisin nykäistä paisuntasäiliön anturin liitintä ja valmiiksi hapettunut johto lähti liittimestä irti :? .
Vaikka anturille ei siis mennyt "kunnollista" johtoa lainkaan niin ei siitä mittarille asti mitään ilmoitusta tullut. Fixasin johdot takaisin liittimeen, eikä tuo "check radiator" ilmoitus pala yhtään sen pidempään kuin tavallisestikään käynnistyksen jälkeen, eli 2-3 sek. Normaalia? Voiko siihen anturiin enään luottaa?? Liitin on varmasti kunnossa -ei ole mallia viritys.
Onko tapaa tarkistaa anturin toimivuus (-mattomuus) muuten kuin vähentämällä vettä itse säiliöstä?
Saabsick
"Aero"
Viestit: 456
Liittynyt: Ma Loka 13, 2003 08:50
Paikkakunta: TUUSULA

Viesti Kirjoittaja Saabsick »

Juu ei se ongelma sisäpuolella vaaninutkaan :D Siellähän läpivienti (jota minä käytin) oli tilkitty tehtaalla soikealla keltapassivoidula levyllä joka oli kahdella pultilla kiinni. Läpivientikumi paikoilleen ja panssariletku läpi. Hiki tuli lähinä konehuoneen puolella kun piti keksiä kuinka ronkkia letku yläilmoihin ja minulla kun ei ole hallinosturia...nnksss. Rautalangalla sain pilkittyä senkin.
Aikas haasteelliset kelit ulkosalla etten sanoisi....nyt jos vielä jaksaisivat aurata sivutietkin niin ei tarttis aurata itse spoilerilla ja sumuvaloilla ajouraa... :evil:
Saabsick
"Aero"
Viestit: 456
Liittynyt: Ma Loka 13, 2003 08:50
Paikkakunta: TUUSULA

Viesti Kirjoittaja Saabsick »

PÖH!! Aivan liian helppoahan se olisi ollut noin... :D
Vastaa Viestiin