![Shocked 8O](./images/smilies/icon_eek.gif)
Taannoin kävi niin että ´95 CSE:n vesiletkuun tuli hiushalkeama ja onneksi mittaristoon tuli siitä viesti "check radiator", huomasin pysähtyä ja kaikki hyvin ei tullut vammoja koneeseen.
Paisuntasäiliön anturi siis kaiketi toimii.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Nyt asensin lohkolämppärin ynnä sisälämppärin (ohimennen kettumainen pujottaa se panssariletku apparin jalkjatilaan, konetilassa ylhäältä ei ylety...). Siinä rytäkässä taisin nykäistä paisuntasäiliön anturin liitintä ja valmiiksi hapettunut johto lähti liittimestä irti
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Vaikka anturille ei siis mennyt "kunnollista" johtoa lainkaan niin ei siitä mittarille asti mitään ilmoitusta tullut. Fixasin johdot takaisin liittimeen, eikä tuo "check radiator" ilmoitus pala yhtään sen pidempään kuin tavallisestikään käynnistyksen jälkeen, eli 2-3 sek. Normaalia? Voiko siihen anturiin enään luottaa?? Liitin on varmasti kunnossa -ei ole mallia viritys.
Onko tapaa tarkistaa anturin toimivuus (-mattomuus) muuten kuin vähentämällä vettä itse säiliöstä?