CS tonnarin etulokareista

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
CarlShowalter
"Kaasari"
Viestit: 24
Liittynyt: Ke Loka 01, 2025 15:32

CS tonnarin etulokareista

Viesti Kirjoittaja CarlShowalter »

Onko cs tonnarien etuloksuja vieläkään alettu missään uustuottaa? Tai jos jollain ehjiä tarjolla
Muokkaan: uudelleen uustuottaa
Tuha
"Hölösuu"
Viestit: 5021
Liittynyt: La Elo 02, 2003 10:09
Paikkakunta: 02

Re: CS tonnarin etulokareista

Viesti Kirjoittaja Tuha »

Ei taida Ruotsistakaan enää lasikuituisia saada. 🤔

Ovoko myy NG 900 lokasuojia niin että sanotaan sen olevan Saab 9000 mallista. :evil:
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68

Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
CarlShowalter
"Kaasari"
Viestit: 24
Liittynyt: Ke Loka 01, 2025 15:32

Re: CS tonnarin etulokareista

Viesti Kirjoittaja CarlShowalter »

Tuha kirjoitti:
Su Kesä 21, 2026 10:06
Ei taida Ruotsistakaan enää lasikuituisia saada. 🤔

Ovoko myy NG 900 lokasuojia niin että sanotaan sen olevan Saab 9000 mallista. :evil:
Joo, tälläkin hetkellä siellä useita ilmesesti ng satkun etulokaria myydään cs tonnarin loksuina 30-60 euron hintaan. Ei tuohon varmaan kukaan tonnaristi lankea mutta ihme touhua kyllä
Tuha
"Hölösuu"
Viestit: 5021
Liittynyt: La Elo 02, 2003 10:09
Paikkakunta: 02

Re: CS tonnarin etulokareista

Viesti Kirjoittaja Tuha »

Ja esimerkiksi skruvat myy lokasuojaa jossa lueteltu kaikki tonnarin vuosimallit, mutta taitaa osanumeron perusteella olla CC koriseen.

https://www.skruvat.fi/varaosat/kori/lo ... a-p1232280
Saabit: 9000 CS 2.3t -97, 9000 CSE 2.3T -98, 9-5 2.3t Sedan -02, 9-5 2.0T Biopower Wagon -07, 9-5 1.9TiD Wagon Vector Griffin -09, 9-3 1.9TiD Sedan, Saab Sonett II vm. -68

Paljon Saab 9000 osaa myynnissä! Kyselyt yv:nä.
MattiR
"Turbo"
Viestit: 276
Liittynyt: Pe Elo 13, 2004 11:05
Paikkakunta: Oulu

Re: CS tonnarin etulokareista

Viesti Kirjoittaja MattiR »

Saksassa Heuschmid väittää että heillä niitä on, en tiedä ovatko muovisia vai mitä. Kuvien perusteella juurikn niitä muovisia kun niissä ei ole reikiä edes kaarilistoille.

Ks https://www.heuschmid.de/aktionen-2/?lang=en.

Ko. firmasta olen pari kertaa yrittänyt jotakin ostaa tuloksetta. Sähköpostiin ei kannata odottaa vastausta. Puhelimeen voivat kukaties vastatakin.
Matti
Vastaa Viestiin