Ajattelin hankkia mittariston, jossa on myös turbomittari, jota omassani ei ole. (turbo kyllä on) Tulisikohan turbomittari toimimaan ilman lisätoimenpiteitä? Ja miten mahdollista on mittariston keskimmäisen info-näytön jossa näkyy kulutus, akun jännitetaso ja vikavaloja, vaihto vanhasta mittaristosta “uuteen”? Entä mittaristojen kilometrilukemien täsmäys? (ei huijausta varten
Luin myös jostain yli 10v. vanhasta julkaisusta, että abs-valo lähtee palamaan jos ottaa mittariston kokonaan irti ja antaa virtaa autolle. No näin tein myös minä ajattelematta ja auto simahti. Onneksi lähti laitettuani mittariston takaisin, mutta samoin lähti myös abs-valo palamaan. Miten tuon saa pois/varmistettua että se aiheutui siitä? Ilmeisesti tarvitsee jonkun vimpaimen, jolla sen nollaisi?