Siis tämä penkkien välissä oleva, jossa on lasinnostimien, keskuslukon ja mahdollisen kattoluukun käyttönapit? Vaatiko se vaan raakaa voimaa vai pitääkö yrittää käyttää järkeäkin
Sähkölasien käyttöpaneelin irroitus?
Sähkölasien käyttöpaneelin irroitus?
En ihan äkkiseltään löytänyt haullakaan vastausta, joten miten tuon paneelin saa irti?
Siis tämä penkkien välissä oleva, jossa on lasinnostimien, keskuslukon ja mahdollisen kattoluukun käyttönapit? Vaatiko se vaan raakaa voimaa vai pitääkö yrittää käyttää järkeäkin
Siis tämä penkkien välissä oleva, jossa on lasinnostimien, keskuslukon ja mahdollisen kattoluukun käyttönapit? Vaatiko se vaan raakaa voimaa vai pitääkö yrittää käyttää järkeäkin
Valitettavasti juuri tällainen "joustavuus" on yksi vaarallisimpia ilmiöitä.
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... 8651#98651
Uudemmissa saa käyttää järkeä, vanhemmissa lähtee kampeamalla reunasta.
Uudemmissa saa käyttää järkeä, vanhemmissa lähtee kampeamalla reunasta.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Kiitokset nopeista vastauksista 
Pitää huomenna testata sitten vaan tuota kampeamista. Kyseessä -94 vuoden malli, joten pitäisi sitten lähteä vaan voimalla.
Voi olla että huomenna on Ostetaan-palstalla tuollaisen paneelin ostoilmoitus
Pitää huomenna testata sitten vaan tuota kampeamista. Kyseessä -94 vuoden malli, joten pitäisi sitten lähteä vaan voimalla.
Voi olla että huomenna on Ostetaan-palstalla tuollaisen paneelin ostoilmoitus
Valitettavasti juuri tällainen "joustavuus" on yksi vaarallisimpia ilmiöitä.
Jos ei meinaa lähteä suosiolla, niin koko keskikonsolin kuori irti vaan käsijarrukahvan ympäriltä ja sitten sisäpuolelta modulin päissä olevia klipsejä painaen.
Näin poistin OG-satkusta tuon.. :-)
Näin poistin OG-satkusta tuon.. :-)
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (KR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 Aero 2.3T '96 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (KR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA) | 9000 Aero 2.3T '96 (VA)