Tonnarin varusteista jne?
Mitenkäs sitten konversio manuaalista automaatiksi, taitaa mennä viikonlopussa itse tehden? Vaihtoon menee siis ainakin laatikko, vetarit, öljynjäähdytin, vaihteensiirtomekanismi, jne? Tarviiko trionicin softaa tms muuttaa? Noita manuaaleja tuntuisi löytyvän hyvin varusteltuina mutta auttomaatit tällä hetkellä kiven alla.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Peinu puhuu asiaapeinu kirjoitti:Mä oon kahdesti istunut lepikkopenkeissä ja silti onnistuu normipenkissä istuminen ihan OK.Onhan ne ihan päheen nököiset, mutta ne reuna on sen verran luksuspehmeet, että ei ne ihan niin kuppipenkit ole kuin miltä ne näyttää. Mutta sikasiistit kuitenkin! Saabin pitäise tehdä paljon enemmän tollasta radikaalia sporttisuutta. Muutenkin Saabin designit on kun perussuomalainen ego: Höökyä riittää, mutta sillä ei liikaa rehvastella. Olisi pikkasen syytä rehvastella, niin viidenkympin villityksessä olevat varakkaat ostelis tapposporttisia Saabeja, niin niitä riittäisi jatkossakin ei niin varakkaalle nuorisolle. Meinas mennä pikkasen offtopiciin, mutta...



9-3 2,0 aero -05 avo
9-5 2,3T aero -06
9-5 2,3T aero -06
Jatkaakseni järjettömien kysymysteni sarjaa: haittaako mitän jos auto on muutettu maakaasukäyttöiseksi, silloinhan sitä voi kaiketi ajaa kummallakin aineella? Bongasin yhden aeron joka oli muutettu kaasupeliksi, taitaisi olla Suomen ainoa laatuaan 

Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Tosta maakaasusta tietääks joku ihan näin heittona poljonko vastaa energialtaan verrattuna tohon bensaan, kun näytti tänään olevan tossa tattiksen tankkausasemalla 0,900€/kG.
(Hitto munhan se pitäis tietää, kun duunissa sitä poltetaan noin 50000 normikuutiota tunnissa). (Ostetaan kylläkin huomattavasti halvemmalla).
(Hitto munhan se pitäis tietää, kun duunissa sitä poltetaan noin 50000 normikuutiota tunnissa). (Ostetaan kylläkin huomattavasti halvemmalla).