käyttäjien apua tarvitaan

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Sabo
"Hölösuu"
Viestit: 1048
Liittynyt: Su Joulu 28, 2003 21:52
Paikkakunta: Nokia

käyttäjien apua tarvitaan

Viesti Kirjoittaja Sabo »

Apua tarvittais. Otan huomenna koe ajoon viikoksi 9000 2.3t -91. ajettu 240 000km. Mitä olis niin sanottuja vikapesiä, että mitä pitäis katsoa. Mulla oli se jo kerran ajos mut 100 km jälkeen kytkin poljin jäi pohjaan ja liike korjas sen..onko tuo enne jostain isommasta ym.? hp. olis 9000 e, tai olla pikkuisen liikaa?
JouniCSE
"Hölösuu"
Viestit: 1590
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 18:03
Paikkakunta: Kangasala

Re: käyttäjien apua tarvitaan

Viesti Kirjoittaja JouniCSE »

Sabo kirjoitti:Apua tarvittais. Otan huomenna koe ajoon viikoksi 9000 2.3t -91. ajettu 240 000km. Mitä olis niin sanottuja vikapesiä, että mitä pitäis katsoa. Mulla oli se jo kerran ajos mut 100 km jälkeen kytkin poljin jäi pohjaan ja liike korjas sen..onko tuo enne jostain isommasta ym.? hp. olis 9000 e, tai olla pikkuisen liikaa?
-Ruoste taas kerran kuten täällä on todettu. Ovien alareunat, takahelmat, takalokasuojat , varsinkin bensatankin täyttöputken takana.

-Kuuntele konetta kylmänä, tasapainoakselien laakereissa voi olla väljää.
Myös venttiiliinnostimet voi naputtaa.

Hinta: On kyllä todella kova pyynti. Vertaa sitä tuolla myyntipalstalla olleviin. Tuossa ei saa olla kyllä mitään vikaa ja sisustuksen ja maalipinnan on oltava aivan priimaa. Paha sanoo näkemättä kuitenkaan mitään mutta kyllä 9000e tuntuu aika kovalta :roll:
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2171
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Juu itsekkin samaa mieltä tosta hinnasta.Aika kova on pyynti hinta.Kyllä pitäs tuohon rahaan olla melko virheetön kampe.
Jussi
"Hölösuu"
Viestit: 2666
Liittynyt: Pe Heinä 25, 2003 12:02
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Jussi »

Juurikin oli viikonlopun Aamulehdessä myynnissä hieman vähemmän ajettu -95 9000 CSE 2.3T, 11 000 EUR. Eli 9kEUR on aikas kova pyynti.

Jos se nyt sattuu olemaan täysin virheetön ja kunnossa niin hintakin on kait perusteltavissa...

Mitähän sinne kytkimeen vaihdettiin rempassa... vika haiskahti työsylinteriltä, joten se ainakin jos kerran tuli kuntoon... mutta noilla kilometreillä olisin ainakin itse vaihtanut kaikki rojut kytkinkopan sisältä kun kerran täytyi avata, sen verran iso homma on kuitenkin.

-J-
Vastaa Viestiin