Terve,
Kuulisin mielelläni muiden kokemuksia rengasvalinnoista tonnariin - miten olette kokeneet aj-ominaisuudet vakioalustalla + matalaprofiilirenkailla.
Itsellä 17" vanteet hankittuna ja seuraavaksi renkaita metsästämään.
harkinnassa seuraavat vaihtoehdot:
215/45
225/45
205/50
Haluisin pitää rehän suht lähellä vakiorengasta (185/65-15) jolloin profiili menee aikasta matalaksi.
Siis, millaisia kokemuksia ajettavuudesta em. rengastyypeillä?
Koo
kokemuksia rengasvalinnoista
Itse laitoin Kumhon 225/45/17 renkaat 7" leveille 17" vanteille...
Mielestäni ajettavuus säilyi edellisiin talvirenkaisiin (kitkat 195/65/16) mutta rengasäänet hieman lisääntyivät (renkaat ovat edulliset sekä myöskin kovat). Tosin uskoisin renkaiden kestävän koska ovat suht kovaa materiaalia.. pitoa myös tuli ihan kiitettävästi ja nyt tohtii jo lähteä kiihdyttämään pelkäämättä totaalista sutimista (kakkosella saattaa lähtee suttaamaan joskus).
Eli itse olen tyytyväinen ostamiini renkaisiin. 215 on kuulemma turhan kova, mutta siitä ei ole kokemuksia...
Mielestäni ajettavuus säilyi edellisiin talvirenkaisiin (kitkat 195/65/16) mutta rengasäänet hieman lisääntyivät (renkaat ovat edulliset sekä myöskin kovat). Tosin uskoisin renkaiden kestävän koska ovat suht kovaa materiaalia.. pitoa myös tuli ihan kiitettävästi ja nyt tohtii jo lähteä kiihdyttämään pelkäämättä totaalista sutimista (kakkosella saattaa lähtee suttaamaan joskus).
Eli itse olen tyytyväinen ostamiini renkaisiin. 215 on kuulemma turhan kova, mutta siitä ei ole kokemuksia...
Mustasurma siirretty seuraavalle kuljettajalle, aero alla