Jarrukilvet

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
mikvil
Matalapaineturbo
Viestit: 193
Liittynyt: Ke Maalis 17, 2004 10:49
Paikkakunta: Nastola
Viesti:

Jarrukilvet

Viesti Kirjoittaja mikvil »

Mistä sais uudet jarrukilvet -94 tonnariin, muualta kuin Laakkoselta. On tosi suolanen hinta 63 e kipale mokomista peltiläpysköistä.

Entiset on jo niin rapeeta tavaraa, et olis vähän syytä vaihtaa. Muutenkin on tulossa Zimmerman sport levyt joka nurkkaan. Ei viittis pilata kokonaisuutta ruosteisilla ja riekaleisilla jarrukilvillä.
Viimeksi muokannut mikvil, Su Huhti 24, 2005 14:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9000 CS 2.3t
Haza
"Hölösuu"
Viestit: 1288
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:59
Paikkakunta: Merimasku

Viesti Kirjoittaja Haza »

Motonetissa ei muistaakseni ole ja PCS:llakin tais maksaa 60€/kpl..
#1655 9000 Aero M96, 9-5 Aero M05, 2x 9000turbo M86, 9-3 Cabriolet 2,0t M00
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
Haza
"Hölösuu"
Viestit: 1288
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 09:59
Paikkakunta: Merimasku

Viesti Kirjoittaja Haza »

:D
#1655 9000 Aero M96, 9-5 Aero M05, 2x 9000turbo M86, 9-3 Cabriolet 2,0t M00
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
mikvil
Matalapaineturbo
Viestit: 193
Liittynyt: Ke Maalis 17, 2004 10:49
Paikkakunta: Nastola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikvil »

Vissiin pitää heittä kirves kaivoon, ja tilattava Saabilta. :cry:

Aih sattuu lompakkoon! :x

Hmm... tai jos olis ees joku kilpi ehjä, vois hiekkapuhaltaa ja maalata. Säästyis edes muutama euro.
9000 CS 2.3t
Firges9000
"Saabisti"
Viestit: 5804
Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Firges9000 »

Pitäisköhan alkaa laminoida uusia vastaavia hiilikuidusta,

Sais vain jostain satsin uusia.Malliksi
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
mikvil
Matalapaineturbo
Viestit: 193
Liittynyt: Ke Maalis 17, 2004 10:49
Paikkakunta: Nastola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikvil »

Niin tai jos vääntäis rosteripellistä. Jos muu auto mätänee ympäriltä, olis ainakin joku osa vielä ehjä. :lol:

Kukahan seppä olis niin taitava ottaakseen moisen projektin. Saattais olla useampikin tarvitsija kilville.
9000 CS 2.3t
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2080
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja Japso »

Kestäsköhän lasikuituiset?
Foxbody turbo
9000T CD
"Aero"
Viestit: 335
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 10:19
Paikkakunta: JNS

Viesti Kirjoittaja 9000T CD »

Onko ne vieläkin pakolliset?
In Memorian: 9000CD 2.0T -89, 9000CD 2.0T -88
Mikko 1976
Matalapaineturbo
Viestit: 163
Liittynyt: Pe Marras 21, 2003 22:52
Paikkakunta: Hamina

Viesti Kirjoittaja Mikko 1976 »

Ei ole enää pakolliset. Parista autosta kokemusta ja hyvin menneet läpi katsastuksesta.

Toisessa oli vielä niin, että toisella puolen oli kilpi ja toisella ei.
#2005,
9000 CD -97
9000 CSE -93
9000 Turbo S -91 CAN-739
9000 Turbo S -91 CAN-740
99 GL -83
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11507
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jus »

Mikko 1976 kirjoitti:Ei ole enää pakolliset. Parista autosta kokemusta ja hyvin menneet läpi katsastuksesta.
Tästä pakollisuudesta on ristiriitaista tietoa.
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... 657#135657
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Saabikas

Viesti Kirjoittaja Saabikas »

Talvella tuli hylky juuri noiden kilpien puuttumisen takia. Ostin yhden uuden ja tuttu asentaja väänti pellistä loput. Hienot tuli...:) ( Ne kolme itse väännettyä maksoivat 40€ töineen...)
Avatar
riisipussi
"Aero"
Viestit: 369
Liittynyt: To Syys 18, 2003 16:51
Paikkakunta: Varkaus

Viesti Kirjoittaja riisipussi »

Minä taas leimasin sen tonnarin Saabikas ilman niitä kilpiä (tai toisellapuolen tais olla jämät jäljellä) ja inssi huomas mutta ei muuta kun katso ja sano että näkyy aika syöneen jarrukilvet.
Jos puhutaan nyt samasta jarrukilvettömästä tonnarista :lol:
9000 CD 2.3 -90
mikvil
Matalapaineturbo
Viestit: 193
Liittynyt: Ke Maalis 17, 2004 10:49
Paikkakunta: Nastola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mikvil »

Saabikas kirjoitti:Talvella tuli hylky juuri noiden kilpien puuttumisen takia. Ostin yhden uuden ja tuttu asentaja väänti pellistä loput. Hienot tuli...:) ( Ne kolme itse väännettyä maksoivat 40€ töineen...)
Onkos ne kaikki sitte samanlaisia, kun riitti yksi malliksi?
9000 CS 2.3t
Saabikas

Viesti Kirjoittaja Saabikas »

riisipussi kirjoitti:Minä taas leimasin sen tonnarin Saabikas ilman niitä kilpiä (tai toisellapuolen tais olla jämät jäljellä) ja inssi huomas mutta ei muuta kun katso ja sano että näkyy aika syöneen jarrukilvet.
Jos puhutaan nyt samasta jarrukilvettömästä tonnarista :lol:
Sama peli:) Mä tunnustan, mä mokasin itse sen homman aukomalla päätäni! Inssi katsoi edessä sitä toista puolta ja totesi, että on mennyt kilpi huonoon kuntoon ja pitäisi ehkä vaihtaa. Minä tokaisin, että kummallista rautaa kun reilu puolivuotta ja alle 10tkm haperoittaa ne noin loppuun. No sen jälkeen napsahtikin määräys korjata kaikki:)

Ja ovat edessä erilaiset kuin takana. Edessä vain ei sattunut olemaan enää mitään mihin olisi jatkanut tavaraa. Ei siis ollut mallina:)
Avatar
riisipussi
"Aero"
Viestit: 369
Liittynyt: To Syys 18, 2003 16:51
Paikkakunta: Varkaus

Viesti Kirjoittaja riisipussi »

:D
9000 CD 2.3 -90
Vastaa Viestiin