Rassasinpa taas tonnarin tyhjäkäyntimoottoria, tällä kertaa purin niin osiksi kuin lähti. Kaikki meni koekäyttöä myöten muuten hyvin, mutta homman valmistuttua löytyi lattialta yksi "bakeliittinen" prikka. Onkos kellään muistikuvaa montako prikkaa tuolla kuuluu olla ja missä järjestyksessä? Tarjolla siihen akselille olisi siis kaksi bakeliittiprikkaa, yksi metalliprikka, uraratsastaja, ankkurin ja asennuskartion lisäksi.
http://www.hut.fi/u/jus/saab/9000/uudet ... 4_1489.JPG
Pieni mahdollisuus on myös, että tuo ylimääräinen prikka ei tuonne kuuluisi ollenkaan.
Kommentteja?
Tyhjäkäyntimoottorin anatomiaa
Tyhjäkäyntimoottorin anatomiaa
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
Juujuu, välystähän siinä nyt onkin ihan tarpeeksi kun yksi prikka puuttuu Ilmeisesti hyvä arvaus olisi laittaa ne bakeliittiprikat sitä pyörivää roottoria vasten yksi kumpaankin päähän ja metalliprikka lukkolevyn viereen.
Edelleen saa esittää "virallisia" totuuksia aiheesta.
Edelleen saa esittää "virallisia" totuuksia aiheesta.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
Noin ainakin itse kokeilisinjus kirjoitti:Juujuu, välystähän siinä nyt onkin ihan tarpeeksi kun yksi prikka puuttuu Ilmeisesti hyvä arvaus olisi laittaa ne bakeliittiprikat sitä pyörivää roottoria vasten yksi kumpaankin päähän ja metalliprikka lukkolevyn viereen.
Edelleen saa esittää "virallisia" totuuksia aiheesta.