magneettiventtiilin letkut
magneettiventtiilin letkut
olis turbolta tulevien letkujen järjestys kateissa? vinkkiä tai kuvaa kaivataan
Nopeasti muistellen: W (Wastegate) menee hukkaportinkellolle, C (Compressor) turbon kompressorille ja viimeinen muistaakseni imupuoleen...
Korjatkaa, mikäli muisti pätkii![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
edit: LR ehti ensin![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Korjatkaa, mikäli muisti pätkii
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
edit: LR ehti ensin
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Saab 9-3 Aero Cabriolet 2008 https://www.nettiauto.com/saab/9-3/9679108
Kuuppa -72 odottaa entisöintiä
Kuuppa -72 odottaa entisöintiä
Letkujen järjestys
Tarkista magneettiventtiilille menevät letkut takasti halkeamien varalta ja että letkut ovat oikein kytketty.
Magneettiventtiilissä on kirjaimin merkityt liitännät ja letkut pitää olla kytketty seuraavasti:
Letku magneettiventtiilin W-liitännästä tulee olla kytketty hukkaportin painekellolle.
Letku magneettiventtiilin R-liitännästä tulee olla kytketty putkeen joka sijaitsee ilmanpuhdistajan ja turbon välissä.
Letku magneettiventtiilin C-liitännästä tulee olla kytketty joko läppäkoteloon tai liitäntään turbon kompressoripuolelle.
Tämä vaihtelee johtuen moottorityypistä ja ahtimen tyypistä.
Magneettiventtiilissä on kirjaimin merkityt liitännät ja letkut pitää olla kytketty seuraavasti:
Letku magneettiventtiilin W-liitännästä tulee olla kytketty hukkaportin painekellolle.
Letku magneettiventtiilin R-liitännästä tulee olla kytketty putkeen joka sijaitsee ilmanpuhdistajan ja turbon välissä.
Letku magneettiventtiilin C-liitännästä tulee olla kytketty joko läppäkoteloon tai liitäntään turbon kompressoripuolelle.
Tämä vaihtelee johtuen moottorityypistä ja ahtimen tyypistä.
# 1869
9-5 1,9 TiD A Sedan Vector -09 (KA)
900i A Sedan -87 (MR)
9-3 1,8 t Linear Turbo Pilot SportCombi A
9-5 1,9 TiD A Sedan Vector -09 (KA)
900i A Sedan -87 (MR)
9-3 1,8 t Linear Turbo Pilot SportCombi A