On ollut viikko kesälomaa takana ja vähän ehtinyt perehtymään tuohon tonnarin sielun elämään taivasalla. Eli kenno tuli vaihdettua ja muutama ruostekohta laitettua. Mut sit muutama kysymys vielä. Huomasin että turbolle menevä putki, joka lähtee ison vesiputken vierestä, on ruostunut turbon päästä jo puhki ja vähän vuoti nestettäkin. No paikkasin putken kemiallisella metallilla ja vuoto lakkas. Mut onkos tuo sit vesiputki, joka hoitaa turbon jäähdytyksen. Pitää maanantaina tempasta Metro-Autoon ja ostaa uus, ettei paukahda poikki missään reissun päällä.
Ja toinen mysteeri, eli tuosta hälyttimen ledistä oli mennyt molemmat karvat poikki, joten vaikuttaako se joten sähköpiiriin. Kun kevättalvella pimeni yhtä-äkkiä tuo ledi ja sit esim tupakinsytytin ja sen valo, sekä kellon valo ja muutama muukin valo. Kaikki sulakkeet on ehjiä, eli onko jossain koelaudan uumenissa jokin rele esim. kärähtänyt samalla?

Tyhmiä kysymyksiä, mut ei ole tuo sähkönkulku parhaita puoliani.
Keveästi lentävät viikot, mitä on tapahtunut? En käsitä. (Saab 900i 2.1)