Garret sökö

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
JoonasN
"Tuplakaasari"
Viestit: 65
Liittynyt: Ke Kesä 15, 2005 19:58
Paikkakunta: Lappeenranta

Garret sökö

Viesti Kirjoittaja JoonasN »

Eli 25:sen imupuolen siivet vääntynyt 8O Kannattaako huoltaa, vai hommata
uus?? Onko tietoa kellään hinnoista?
9000 CDE- Exä
Volvo S80 2.9
9000cst
"Hölösuu"
Viestit: 1676
Liittynyt: Ti Touko 25, 2004 09:11

Re: Garret sökö

Viesti Kirjoittaja 9000cst »

JoonasN kirjoitti:Eli 25:sen imupuolen siivet vääntynyt 8O Kannattaako huoltaa, vai hommata
uus?? Onko tietoa kellään hinnoista?
En ole expertti mutta luulen että halvempi hommata uusi. Osta mitsun aeron ahdin seuraavaksi, garrettia ei enää kannata laittaa.
Saab 9000 CS 2.0t Aut. -98
Saab 9-5 Aero Man. -04
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8096
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

PCS:ltä (ProCar Service Jyväskylässä) saa uuden Garretin n. 600€, Mitsu olis vissiin n. 50€ kalliimpi. Mitsu menee Garretin tilalle muuten "heittämällä", mutta vesiputkien "banjot" taitaa olla eri kokoiset, tjsp...Eli joutuu vesiputkiin laitattaamaan uudet päädyt.
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
TjK
"Viggen"
Viestit: 547
Liittynyt: Pe Syys 19, 2003 12:43
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja TjK »

Tarviikos softa jotain muutosta, jos vaihtaa ahtimen garretista mitsuun?
TjK #1480
Nyt: Volvo C70 cab, Ford S-max
EXät: Saab x 17, Caddy SRX 4.6, Camaro Z28 Conv, Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D, Volvo S802.5T, Volvo S80T6, Jeep G-C x 3, OpelVectra, MB300E, BMW750i, BMW540i + jokunen skoda, joissa VW/audi -merkit.
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8096
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

TjK kirjoitti:Tarviikos softa jotain muutosta, jos vaihtaa ahtimen garretista mitsuun?
Ei tarvitse, hyvin toimii tonnarin vakiosoftallakin.
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Boiga
"Hirsch"
Viestit: 779
Liittynyt: La Elo 16, 2003 17:46
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Boiga »

Tässä kyseltyäni kun itsellä tuo turbon vaihto myös edessä, niin menee suhteellisen hyvin vissiin heittämällä toi mitsu garretin tilalle... itsellä siis -91 2.3T.. Nyt jakopäärempan yhteydessä vaihtuu se turbo huoltamolla niin saa nähdä kuinka käytös muuttuu :D Ainakin kuulopuheiden mukaan niin kannattava vaihdos :)

Garretin T25 -> Mitsun TD04hl 6 pakopesällä...
Mustasurma siirretty seuraavalle kuljettajalle, aero alla ;)
LR
"Hölösuu"
Viestit: 1784
Liittynyt: Ti Touko 25, 2004 17:27
Viesti:

Viesti Kirjoittaja LR »

Boiga kirjoitti:Tässä kyseltyäni kun itsellä tuo turbon vaihto myös edessä, niin menee suhteellisen hyvin vissiin heittämällä toi mitsu garretin tilalle... itsellä siis -91 2.3T.. Nyt jakopäärempan yhteydessä vaihtuu se turbo huoltamolla niin saa nähdä kuinka käytös muuttuu :D Ainakin kuulopuheiden mukaan niin kannattava vaihdos :)

Garretin T25 -> Mitsun TD04hl 6 pakopesällä...

Juu, hyvä ahdin on! 8) Kolme viikkoa sitten vaihdoin Garretin Mitsuun! :lol:
Autot nyt:
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2172
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Boiga kirjoitti:Tässä kyseltyäni kun itsellä tuo turbon vaihto myös edessä, niin menee suhteellisen hyvin vissiin heittämällä toi mitsu garretin tilalle... itsellä siis -91 2.3T.. Nyt jakopäärempan yhteydessä vaihtuu se turbo huoltamolla niin saa nähdä kuinka käytös muuttuu :D Ainakin kuulopuheiden mukaan niin kannattava vaihdos :)

Garretin T25 -> Mitsun TD04hl 6 pakopesällä...
Kun vaihat sen mitsun niin sun pitää muokata öljyn paluu putkea ja kääntää toisen vesiputken päätä hieman. ja sun vakio imuputki ei sovi mitsun imupuolelle vaan joudut laittaan siihe jonku isomman sovitteen. :wink:

Tuli vaan mieleen taas kerran.. Itsellä ainakin piti noita just muokata. :wink:
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
Vastaa Viestiin