Terve, asensin ämpeekolme mankan autoon, mankassa on mahdollisuus Dimmerille, ja S-antennin ohjaus?
Selvennetääs.
Elikkäs olen auton X:s omistaja aikasemmista virityksistä ei ole tietoo. Sisällä mankan asennus holessa näkyi olevan "kait" saabin vakio mankka liittimet. Eli 2 isoa mustaa pistoketta. Toisessa pistokkessa on kaikki kaijuttimien kähdöt, ja toisesta pistokkeesta otin virrat "paksuin punainen piuha", oli helppo päätellä. Maat sain siitä metalli kiskosta mikä on radio aukon alla. Yhtään piuhaa en laittanut poikki, vaan abikoin ne mankan piuhat kiinni vakio liittimiin.
Siihen toiseen liitimeen jäi vielä kytkemättä 3x mustaa 1x vihreä+ muita piuhoja. Mikä näistä olisi nytten sitten Saabin orggis sähköantennin heräte kaapeli, olettaen että antennin VCC ja GND on kiinni jossakin muualla (vai voiko olettaa)
Minulla siis
9k -89 Turbo
--Ilmastoinnin aurinko tunnistin--
Oikean puolen kaijutin ritilössä oleva "auringon säteily anturi" ACC:eelle, Siitä on toinen karva irti. Onko tämä anturi ihan basic LDR vai joku hienompi valotrankku+piiri laite?
Eniten mietityttää se että miten ACC käyttäytyy kun se anturi kytketty irti.
vihreä piuha on kiinni, se menee kojelaudan syövereihin, ja anturista näkee että toinen piuha on repeytynyt irti, onko tämä toinen piuha pelkkä GND, vai meneekö se ACC:eelle.
Minne nämä anturin piuhat kiinittyvät?
Tnx
_________________
Mankan piuhat\Ilmastoinnin aurinko tunnistin
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1437
- Liittynyt: Ma Tammi 31, 2005 15:42
- Paikkakunta: Suomen Miami
Mankan piuhat\Ilmastoinnin aurinko tunnistin
Viimeksi muokannut DIggItaLLr, Ma Kesä 20, 2005 11:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vihreä 6-nastassa on antennin ohjaus. Antenni saa muualta syöttöjännitteen. Voisin lähettää vaikka sähköpostilla kytkiksen, jos vaan tietäis minne
Anturille tulee vihreä ja musta johto. Musta johto menisi näköjään ACC:n sisällä maihin. Jos anturi on poissa käytöstä ACC olettaa jonkin perusarvon auringon paisteelle, eli se ei mene täysin juntturaan.

Anturille tulee vihreä ja musta johto. Musta johto menisi näköjään ACC:n sisällä maihin. Jos anturi on poissa käytöstä ACC olettaa jonkin perusarvon auringon paisteelle, eli se ei mene täysin juntturaan.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1437
- Liittynyt: Ma Tammi 31, 2005 15:42
- Paikkakunta: Suomen Miami
Elikkäs aurinko tunistimen musta menee maihin. onko väliä meneekö ACC:n sisällä, vai voinko vetää maat jonnekkin muualle. Luulen että se piuha mikä siinä on kuulunut olla (se musta siis) on pudonnut jonnekkin kojetaulun syövereihin.
Kytkän jos viitisit laittaa:
diggitallr@yahoo.com
Kiitoksia *nostaa hattua*
Kytkän jos viitisit laittaa:
diggitallr@yahoo.com
Kiitoksia *nostaa hattua*
Häiriöiden kannalta on aina parempi mitä lähempänä ACC:ta anturin maa menee maihin. Parhaiten saat selville ajamalla itse testin ACC:lle
paina AUTO ja VENT näppäintä yhtä aikaa ennen ja jälkeen maadoituksen jos vika koodi poistuu, sitten asia lienee hoidossa.
Kytkis lähti postissa....
Tutustu myös linkkiin
http://townsendimports.com/Web/climate_ ... desall.htm
paina AUTO ja VENT näppäintä yhtä aikaa ennen ja jälkeen maadoituksen jos vika koodi poistuu, sitten asia lienee hoidossa.
Kytkis lähti postissa....
Tutustu myös linkkiin
http://townsendimports.com/Web/climate_ ... desall.htm
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1437
- Liittynyt: Ma Tammi 31, 2005 15:42
- Paikkakunta: Suomen Miami
Terve, ajoin sen ilmastointi testin läpi, testin lopuksi näytöllä luki "0"
Tarkoittaako tuo sitä että testi keskeyty liian ison häiriön vuoksi, vai että vikoja ei ollut?
EDIT] Hups, olisi pitänyt tsekata townsin linkki eka, eli tosiaan pitää VENT nappuulaa painella ennenkun saa koodit esiin.
Tarkoittaako tuo sitä että testi keskeyty liian ison häiriön vuoksi, vai että vikoja ei ollut?
EDIT] Hups, olisi pitänyt tsekata townsin linkki eka, eli tosiaan pitää VENT nappuulaa painella ennenkun saa koodit esiin.
Viimeksi muokannut DIggItaLLr, Ma Kesä 20, 2005 22:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1437
- Liittynyt: Ma Tammi 31, 2005 15:42
- Paikkakunta: Suomen Miami