Ja auton etsimisessä ei kannata pitää kiirettä, jokainen viikko odotusta ja hyvän yksilön etsimistä on selvää säästöä kotiin päin! Kyllä niitä varmasti tulee jossain vaiheessa myyntiin, kun vaan jaksaa kytätä.
Jubilee vs Aero
Osta Rafu se oikea Aero, kun olet sitä niin kauan jo haaveillut. Ei jää sitte harmittamaan... Jubilee on nätti, mutta kuitenkin..
Ja auton etsimisessä ei kannata pitää kiirettä, jokainen viikko odotusta ja hyvän yksilön etsimistä on selvää säästöä kotiin päin! Kyllä niitä varmasti tulee jossain vaiheessa myyntiin, kun vaan jaksaa kytätä.
Ja auton etsimisessä ei kannata pitää kiirettä, jokainen viikko odotusta ja hyvän yksilön etsimistä on selvää säästöä kotiin päin! Kyllä niitä varmasti tulee jossain vaiheessa myyntiin, kun vaan jaksaa kytätä.
TjK #1480
Nyt: Volvo C70 cab, Ford S-max
EXät: Saab x 17, Caddy SRX 4.6, Camaro Z28 Conv, Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D, Volvo S802.5T, Volvo S80T6, Jeep G-C x 3, OpelVectra, MB300E, BMW750i, BMW540i + jokunen skoda, joissa VW/audi -merkit.
Nyt: Volvo C70 cab, Ford S-max
EXät: Saab x 17, Caddy SRX 4.6, Camaro Z28 Conv, Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D, Volvo S802.5T, Volvo S80T6, Jeep G-C x 3, OpelVectra, MB300E, BMW750i, BMW540i + jokunen skoda, joissa VW/audi -merkit.
Joo, loppuvuosina, kun Aeron valmistus oli paperilla loppu, niin käytännössä samaa tehopakettia myytiin Turbo S tai Sport merkinnällä. Sama auto, mutta sisusta on normaali, ei lepakkojakkaroita.
Matti
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
Mitenkäs tilanne 225hp B234R Jubileessa? Olen elänyt siinä uskossa, että se on tekniikaltaan (myös alusta) Aeroa vastaava. Penkit ja merkinnät tietty eroaa..Mimmi kirjoitti:Jubileessa on "vakioalusta".
Heikki Manninen
Saab 9-3X 2.0T A -10
Saab 9-5 2.3t BioPower A Vector SportCombi -07 (ex)
Saab 9-5 Aero A Sedan -05 (ex)
Saab 9000 2.3T A50 -98 (ex)
Saab 9-3X 2.0T A -10
Saab 9-5 2.3t BioPower A Vector SportCombi -07 (ex)
Saab 9-5 Aero A Sedan -05 (ex)
Saab 9000 2.3T A50 -98 (ex)
Kerran kurkkasin... "siniset"Mimmi kirjoitti:Jaa-a, tuollaisen olemassaoloa en ole tiennytkään olevan.![]()
Siinä on todennäköisesti Aeron alustakin (tämän voi tarkistaa helpoiten kurkkaamalla jousien ja iskarien värikoodit).
Heikki Manninen
Saab 9-3X 2.0T A -10
Saab 9-5 2.3t BioPower A Vector SportCombi -07 (ex)
Saab 9-5 Aero A Sedan -05 (ex)
Saab 9000 2.3T A50 -98 (ex)
Saab 9-3X 2.0T A -10
Saab 9-5 2.3t BioPower A Vector SportCombi -07 (ex)
Saab 9-5 Aero A Sedan -05 (ex)
Saab 9000 2.3T A50 -98 (ex)
Laitetaampas tähän nyt vähän tietoa sitten vaikka mua inhottaakin nuo Jubileet ja Aerot.
Iskunvaimenninsarjat:
punainen alkaen malli 1995-1998
keltainen 1995-1998 5CS; AIRBAG2 AS, EAS2, RWW,SR,SPOILER CODE=B
harmaa 1997-1998; AERO, TURBO, CODE=C
Jouset etu 1997-1998
vihreä/harmaa CODE=AA
harmaa/harmaa CODE=AB
vihreä/vihreä CODE=AC
oranssi/sininen CODE=AD
oranssi/valkoinen CODE=AE
oranssi/vihreä CODE=AF
jouset taka 1997-1998
punainen/harmaa BA
keltianen/harmaa BB
keltainen/sininen BH
keltainen/valkoinen BC
keltianen/vihreä BD
jos en väärin arvaa niin noi on jäykkyysjärjestyksessä. Ja pisteitä on tietääkseni aina kolme. jotta voidaan lukea etuperin tai takaperin sama koodi. vihreä-harmaa-vihreä = vihreä/harmaa
Toivottavasti tuosta jotain apua on.
Iskunvaimenninsarjat:
punainen alkaen malli 1995-1998
keltainen 1995-1998 5CS; AIRBAG2 AS, EAS2, RWW,SR,SPOILER CODE=B
harmaa 1997-1998; AERO, TURBO, CODE=C
Jouset etu 1997-1998
vihreä/harmaa CODE=AA
harmaa/harmaa CODE=AB
vihreä/vihreä CODE=AC
oranssi/sininen CODE=AD
oranssi/valkoinen CODE=AE
oranssi/vihreä CODE=AF
jouset taka 1997-1998
punainen/harmaa BA
keltianen/harmaa BB
keltainen/sininen BH
keltainen/valkoinen BC
keltianen/vihreä BD
jos en väärin arvaa niin noi on jäykkyysjärjestyksessä. Ja pisteitä on tietääkseni aina kolme. jotta voidaan lukea etuperin tai takaperin sama koodi. vihreä-harmaa-vihreä = vihreä/harmaa
Toivottavasti tuosta jotain apua on.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Onko kellään tietoa, montako Aeroa/Jubileeta Suomessa on myyty9-5T kirjoitti:-98 suomi versiot
http://www.uusikaupunki.fi/~savirtan/va ... /95_97.pdf
-97
http://www.uusikaupunki.fi/~savirtan/va ... usteet.pdf
9-5 2,3t -03
#2514
#2514
-
9000CSE_0598
- "Kaasari"
- Viestit: 10
- Liittynyt: Ti Joulu 14, 2004 21:31
- Paikkakunta: pääkaupunkiseutu
Kah, tiijjä noista sitten.. Mulla on 5/98 rekisteröity '98 vuosikerraksi merkitty suami 9000 CSE 2.0t joka muuten kyllä täyttää kaikki Jubileen tunnusmerkit mutta nahkaratti on ilman niitä puukalikoita.. Siis jonkinsortin ylivuotinen tonnari kait..?
Oikea Saab 9-5 oli mahtava auto - nyt siitä on vain muistot jäljellä... Tekispä joku taas niitä oikeita isoja Saabeja niin ei tarttis rymistellä ruotsalaisella maatalouskoneella tieliikenteessä.
-
Kahta en silti vaihda: vaihdetta ja Turun Sinappia.
-
Kahta en silti vaihda: vaihdetta ja Turun Sinappia.
Tottakai...esim täältä->http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=20159Rafu kirjoitti:Alkaa vaikuttaa manuaali Aero koko ajan houkuttelevammalta.
Tosin automaatti on joskus kivempi ajaa, mutta viehän manuaali vähemmän polttoainetta. Manuaalin voisi jopa löytää jostain...
![]()
Erot tuli jo aika kattavasti, kiitokset kaikille vastauksista!