Tonnarin jakautunut persoonallisuus...

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Thor|
"Ruisku"
Viestit: 148
Liittynyt: Su Maalis 14, 2004 14:01
Paikkakunta: Tampere

Tonnarin jakautunut persoonallisuus...

Viesti Kirjoittaja Thor| »

Olisiko kenelläkään tällä foorumilla hyviä vinkkejä, mikä saattaa aiheuttaa autolleni (9000 Turbo -87) lievän identiteettikriisin.

Ennen autosta löytyi se perus turbo-saabin henki, eli kaasu pohjaan ja 3000 rpm jälkeen mentiin ja lujaa, nykyään alkaa tuolla kohtaa auto nykimään ja vasta hetken nykimisen jälkeen lähdetään liikkeelle, jos lähdetään. Ongelma on suurin isoilla vaihteilla ajettaessa. Pientä apua saa, jos yrittää oikein maltillisesti painaa kaasua, eikä tinttaa sitä heti pohjaan.
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Kaasu pohjassa ei ilmamassamittaria konsultoida, joten en usko siinä olevan vikaa. Veikkaisin sytkää ja toissijaisesti jotain bensapuolen ahdistusta - tai sitten imuvuotoa.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2080
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo

Viesti Kirjoittaja Japso »

Kannattaa tarkistaa myös by-pass venttiilin toiminta.
Foxbody turbo
MacTurbo
"Hölösuu"
Viestit: 3125
Liittynyt: Ke Elo 04, 2004 04:18
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja MacTurbo »

Mulla oli täsmälleen samaa vikaa entisessä tonnarissani, syynä pahasti likaantunut kaasuläppäkotelo.
Otapas imuputki irti ja kurkkaa kuinka musta on sisusta, voit yllättyä. :D
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Vastaa Viestiin