Vuosimallia -96 tonnarissani on alkuperäinen ajonesto/hälytin. Ja nyt kävi reissun päällä siten, että paristot loppui kaukosäätimestä. Olin Sulkavalla jumalan selän takana eilen ja tietty vielä kiire aamulla lähteä serkkupojan häihin toiselle puolelle Suomea. Tuli vähän orpo olo kun ei saanut autoa enää millään käymään ja eikä uusia pattereitakaan siellä mistään saanut. No onni onnettomuudessa, et yhdessä huoltoautossa(Transporter) oli samanlainen paristo kaukosäätimessä. Ja sitä patteria lainasin sen verran, että sain auton käyntiin ja hälyttimen pois ulvomasta. Sen jälkeen en enää uskaltanutkaan ottaa avaimia pois virtalukosta, joten oli paahdettava yhtä kyytiä ilman taukoja häihin.
Ja kysymys kuuluu, eli onko tosiaan nii tyhmä juttu, ettei sitä ajonestoa saa kuitattua millään muulla kuin sillä kaukolla? No sen verran opin, et tästä lähtien pidän molemmat kaukot aina mukana pitkillä reissuilla ja jumalan selän takana. Kyllä ruottalaiset taas keksii, meinas palaa hermot!
Ajonesto/hälytin???
-
- "Hirsch"
Ajonesto/hälytin???
Keveästi lentävät viikot, mitä on tapahtunut? En käsitä. (Saab 900i 2.1)
Minulla on ainakin sellainen käsitys että se ei onnistu kuin kaukosäätimellä. Tosin kyllä, jos tietäisin miten hälyn saisi pois ilman kaukosäädintä en kyllä kertoisi sitä netissä
Voisi olla arvaamatonta vaikutusta kaikille saabisteille.

Voisi olla arvaamatonta vaikutusta kaikille saabisteille.

"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
-
- "Hirsch"
Okei, asia selvä. Sain jo tuolla reissussa kuulla, et jossain muissa merkeissä esim. Passatissa on jokin erillinen kuittaustikku. Mut meidän vaan täytyy tyytyä varapattereihin. No on ainakin turvavarma, kun ei saa edes itse liikkeelle, he!
Keveästi lentävät viikot, mitä on tapahtunut? En käsitä. (Saab 900i 2.1)