Moottorin alipaineletkut
Moottorin alipaineletkut
Mahtaako kenelläkään olla kaaviota miten noiden kaikkien alipaineletkujen tilisi olla?
87-mallisen alipaineletkut menevät näin:
http://www.hut.fi/u/jus/saab/9000/uudet ... etkut1.gif
http://www.hut.fi/u/jus/saab/9000/uudet ... etkut1.gif
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Sitä kautta kierrätetään tankissa syntyvät höyryt koneeseen ja näin saadaan nekin palamaan pois...Kipe_9000 kirjoitti:ei nyt aiheeseen liity mutta mikä on ton numero 3 eli hiilisuodattimen tarkotus
Käyttis: 9000CS 2.0t -96
Kakkosauto: Opel Vectra C -07 OPC-line farkku 1.9DTH 150hp
Ex-tonnarit: 9000CD 2.3TA -91 ja 9000CD 2.0T16 -90
jäsen# 1960 mobiiili: 050-3763335
Kakkosauto: Opel Vectra C -07 OPC-line farkku 1.9DTH 150hp
Ex-tonnarit: 9000CD 2.3TA -91 ja 9000CD 2.0T16 -90
jäsen# 1960 mobiiili: 050-3763335
Kiitos, aina sitä oppii jotain uuttasamsikki kirjoitti:Sitä kautta kierrätetään tankissa syntyvät höyryt koneeseen ja näin saadaan nekin palamaan pois...Kipe_9000 kirjoitti:ei nyt aiheeseen liity mutta mikä on ton numero 3 eli hiilisuodattimen tarkotus
saab 9-3 -02
kesäauto: saab 99GL -83 (8T IC)
rata-auto: 900i -92
kesäauto: saab 99GL -83 (8T IC)
rata-auto: 900i -92
Palataanpa vanhaan aiheeseen aivan pikkuisen, tai ainakin lähes samalle suunnalle
Eli, tietääkö kukaan mitä voi kytkeä mangneettiventtiililtä hukkaportin kellolle menevään linjaan? Omasta autostani joskus joku katkaissut tuon letkun ja laittanut 3-haaraisen liittimen siihen, mistä myöhemmin tulopannut yhden haaran.
Toinen ihmetystä herättävä systeemi on mittaristoon (ahtopainemittarille) tuleva alipaine letku, tai siitä ryöstetty toinen linja, joka jatkuu matkustajan puolelta konetilanpuolelle (lämppärin ilmansuodattimen kohdille) ja on tulpattuna siellä.
Jos jollain on pientäkään hajua mikä näiden tarkoitus on ollut, niin kertokaahan ihmeessä. Alkaa päästä tippumaan hiukset, niin paljon sitä on jo raavittu ihmetellessä noita virityksiä.
Eli, tietääkö kukaan mitä voi kytkeä mangneettiventtiililtä hukkaportin kellolle menevään linjaan? Omasta autostani joskus joku katkaissut tuon letkun ja laittanut 3-haaraisen liittimen siihen, mistä myöhemmin tulopannut yhden haaran.
Toinen ihmetystä herättävä systeemi on mittaristoon (ahtopainemittarille) tuleva alipaine letku, tai siitä ryöstetty toinen linja, joka jatkuu matkustajan puolelta konetilanpuolelle (lämppärin ilmansuodattimen kohdille) ja on tulpattuna siellä.
Jos jollain on pientäkään hajua mikä näiden tarkoitus on ollut, niin kertokaahan ihmeessä. Alkaa päästä tippumaan hiukset, niin paljon sitä on jo raavittu ihmetellessä noita virityksiä.
Eka vois olla bleed valvelle, eli paineita on peukaloitu. Ja toinen vois olla olla erilliselle ahtopainemittarille tai jollekkin paineanturille.Thor| kirjoitti:Palataanpa vanhaan aiheeseen aivan pikkuisen, tai ainakin lähes samalle suunnalle
Eli, tietääkö kukaan mitä voi kytkeä mangneettiventtiililtä hukkaportin kellolle menevään linjaan? Omasta autostani joskus joku katkaissut tuon letkun ja laittanut 3-haaraisen liittimen siihen, mistä myöhemmin tulopannut yhden haaran.
Toinen ihmetystä herättävä systeemi on mittaristoon (ahtopainemittarille) tuleva alipaine letku, tai siitä ryöstetty toinen linja, joka jatkuu matkustajan puolelta konetilanpuolelle (lämppärin ilmansuodattimen kohdille) ja on tulpattuna siellä.
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 93
- Liittynyt: Pe Elo 08, 2003 14:42
- Paikkakunta: Sievi
Mikähän mahtaa olla tuon nro. 8 signaalimuuntimen tehtävä/tarkoitus .jus kirjoitti:87-mallisen alipaineletkut menevät näin:
http://www.hut.fi/u/jus/saab/9000/uudet ... etkut1.gif
Voiko sen tulpata pois käytöstä vai onko onkelmia tiedossa jos niin tekee...
vm.1986 9000i special ;-)
#2008
#2008