Uutta turboa..
Uutta turboa..
eli savupilvestä ja öljyisistä ahtoputkista päätellen on aika tullut vaihtaa ahdinta !! Eli minkälaista sinne nyt sitte kannattas laittaa..vakio kokosta en laita! Eli varmaanki T3/4, mitsun Td04 vai mikä? Ja onkohan toi garretin gt28r mimmoinen?
Kauheita tehoja ei tosta ole tarkoitus kutitella mut semmonen pitäs saaja ettei jalkoihin jää !! Heittäkääpä mielipiteitä asiaan ja mielellään myös noita arvoja noille a/r hommille et osaa sitten oikeanlaisen tilailla mikäli se nyt ajankohtasta on..
-Hannu-
Kauheita tehoja ei tosta ole tarkoitus kutitella mut semmonen pitäs saaja ettei jalkoihin jää !! Heittäkääpä mielipiteitä asiaan ja mielellään myös noita arvoja noille a/r hommille et osaa sitten oikeanlaisen tilailla mikäli se nyt ajankohtasta on..
-Hannu-
628hv/650Nm
Remonttiapua saabisteille!
Remonttiapua saabisteille!
Pyh. Nyt kun tuon lastun vielä sain paikalle viimein, niin eihän se kytkin vielä saa hajota, vai saako?Hane_81 kirjoitti:ei mennä dynoon ennen ahtimen vaihtoa...mikäli se ny sit siellä se vika on...?! Saattaa se sullekki se pyöräreissu tosin koittaa sen kytkimes kans
Käyttis: 9000CS 2.0t -96
Kakkosauto: Opel Vectra C -07 OPC-line farkku 1.9DTH 150hp
Ex-tonnarit: 9000CD 2.3TA -91 ja 9000CD 2.0T16 -90
jäsen# 1960 mobiiili: 050-3763335
Kakkosauto: Opel Vectra C -07 OPC-line farkku 1.9DTH 150hp
Ex-tonnarit: 9000CD 2.3TA -91 ja 9000CD 2.0T16 -90
jäsen# 1960 mobiiili: 050-3763335
Jahas,millaista lastua sitä on saabiin "höylätty"samsikki kirjoitti:Pyh. Nyt kun tuon lastun vielä sain paikalle viimein, niin eihän se kytkin vielä saa hajota, vai saako?Hane_81 kirjoitti:ei mennä dynoon ennen ahtimen vaihtoa...mikäli se ny sit siellä se vika on...?! Saattaa se sullekki se pyöräreissu tosin koittaa sen kytkimes kans
9000 Aero -94.
Audi A6 2.0 TDi. Avant
Audi A6 2.0 TDi. Avant
Millasta ahdinta ja mistä? Mahdollisimman edullisesti tosin pitäisi päästä kun pitäisi muitakin paikkoja päivittää ku pelkkä ahdin
Tällä hetkellä hyllyssä on Mitsun TD04-hl 15t (kait 6 pakopesällä, koska ainoa numero pakopesästä löyty oli 6).
2 vaihtoehtoa:
-Voisiko joku ystävällisesti kertoa paikan jossa tuon mitsun saisi omaan autooni kiinni, itse en osaa eikä ole tarvittavia vehkeitä
-Ostan jonkun Garretin nykyisen garretin tilalle, vai onko järkevämpää alkaa remppaamaan nykyistä (mielestäni se ei ole terve kun sitä katsoo, eli en uskalla 100% varmasti sanoa et pelkillä laakereiden uusimisella saisi parsittua hyväksi).
, eli mikä garretti ja mistä? T25? T25/28?
Tällä hetkellä hyllyssä on Mitsun TD04-hl 15t (kait 6 pakopesällä, koska ainoa numero pakopesästä löyty oli 6).
2 vaihtoehtoa:
-Voisiko joku ystävällisesti kertoa paikan jossa tuon mitsun saisi omaan autooni kiinni, itse en osaa eikä ole tarvittavia vehkeitä
-Ostan jonkun Garretin nykyisen garretin tilalle, vai onko järkevämpää alkaa remppaamaan nykyistä (mielestäni se ei ole terve kun sitä katsoo, eli en uskalla 100% varmasti sanoa et pelkillä laakereiden uusimisella saisi parsittua hyväksi).
, eli mikä garretti ja mistä? T25? T25/28?
Mustasurma siirretty seuraavalle kuljettajalle, aero alla
No tuossa hyllyssä on just tollane td04... tänää tosin sitä pyöriteltiin ni mahdollisesti saiskin kiinni suht pienellä vaivalla.... Pitää vaa miettiä et miten saan ne hemmetin öljy ja vesi putket menemään (muutamia neuvoja on tullut, mutten siltikään ihan hokaa tota)... Muuten se näyttäs pyörittelemällä menevän paikoilleen... Kait se on sitte se laitettava (vaikka kaverin aero onkin mielestäni hieman alaväännöiltään puhditon verrattuna omaani, itsellä tuo garretti ja kaverilla mitsu)..AP kirjoitti:Vakio T25:sta en laittaisi. Kun kerran turboa vaihtaa, niin laittaa samalla vähän paremman. Mitsun TDO4 on varmasti hyvä, saa vähän lisäpotkua eikä varmasti kovin paljon T25:sta kalliimpi ole .
Mustasurma siirretty seuraavalle kuljettajalle, aero alla
Löytyisköhän romikselta aeron tai 2.3T:n letkut?Boiga kirjoitti:No tuossa hyllyssä on just tollane td04... tänää tosin sitä pyöriteltiin ni mahdollisesti saiskin kiinni suht pienellä vaivalla.... Pitää vaa miettiä et miten saan ne hemmetin öljy ja vesi putket menemään (muutamia neuvoja on tullut, mutten siltikään ihan hokaa tota)... Muuten se näyttäs pyörittelemällä menevän paikoilleen... Kait se on sitte se laitettava (vaikka kaverin aero onkin mielestäni hieman alaväännöiltään puhditon verrattuna omaani, itsellä tuo garretti ja kaverilla mitsu)..AP kirjoitti:Vakio T25:sta en laittaisi. Kun kerran turboa vaihtaa, niin laittaa samalla vähän paremman. Mitsun TDO4 on varmasti hyvä, saa vähän lisäpotkua eikä varmasti kovin paljon T25:sta kalliimpi ole .
#1730
500whp.net member
500whp.net member
mikäs tämä mäntykorpi on? pietarsaaresta (vai uuttakaarlepyytäkö se on) olevalta autoromuttamolta kysyin ni ne myy kaiken pakettina, eli putkia ei ollu saatavilla ja suoraan uutena noi putket maksaa vissii 120-140eur?AP kirjoitti:Mäntykorvelta noita vois kysellä, luulisin että löytyy. Siinä uskossa olen itsekkin ollut, että tuo TDO4 on lähes bolt-on kamaa.Vigge kirjoitti:Löytyisköhän romikselta aeron tai 2.3T:n letkut?
Sattuuko joku tietämään mistä mahdollisesti saisi ja mihin hintaan valmiina noi putket?
Mustasurma siirretty seuraavalle kuljettajalle, aero alla